In principe zijn alle topics (met uitzondering van te koop en gezocht) een vast iets.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat het op de hoofdpagina van "hetncf" te zien is. Ik weet niet of dat mogelijk is, maar dat zal mijn inziens best wel een mooie aanvulling op het forum zijn, aangezien veel mensen tanganyika's houden of malawies en de overstap van het ene meer naar het andere best wel aannemelijk is. Op deze manier hoeven de mensen niet heel het forum af te spitten en kan er veel informatie voorziening plaatsvinden.Meksjoef schreef:Leef je uit
In principe zijn alle topics (met uitzondering van te koop en gezocht) een vast iets.
Dank je wel minipol! Dat gaat denk ik helemaal goed komen!minipol schreef:Welkom en succes met je keuze
Ik geloof dat "David" (en ook andere) van dit forum in een korte tijd ook is (zijn) gewisseld van tanganyika naar malawie, dus in die zin ben ik het niet helemaal met je eens dat dat "twee keer gebeurt in een hele lange tijd".Bas Pels schreef:Lijkt mij geen goed idee: Keuze voor een biotoop is iets dat je een, twee keer doet in een hele lange tijd. Binnen dat biotoop kies je dan soorten en zo verder, en dat wisselt meer - maar de meesten van ons hebben de neiging hun gebied nogal trouw te zijn.
Oke duidelijk, bedankt voor je toevoeging hierin.Meksjoef schreef:Een apart hoofdstuk ervoor zie ik persoonlijk niet zitten. Dit gezien er dan een apart subforum moet worden gemaakt voor voor één topic.
Persoonlijk zou ik dan eerder kiezen om de riftmeren onder één subforum te zetten, al is dat misschien ook weer TE vanwege de grote verschillen tussen de meren.
Om die redenen zou ik zeggen, kies één van de subforums en begin daar je topic ;)
Indien de keuze lastig voor je is, is de babbelbox wellicht ook een idee. Blijkt dit topic later zeer interessant word, kunnen wij dit topic nog altijd verplaatsen in één of beide subforums en zelfs een sticky van maken ;)
Oke dank je wel.Meksjoef schreef:Ik zal daar later eens naar kijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten