Momenteel heb ik in totaliteit 14 aquariums draaien van diverse afmetingen. Hoezo een hobby energie en waterleveranciers zijn super blij met me. Normaal heb ik 4 a 5 bakken draaien echter momenteel heb ik drie nesten jongen zitten van enkele soorten en derhalve draaien er nu ee paar bakken extra haha

Mn huidige visbezetting is als volgt: 9 nakweek wildvang discus santarem/tefe , 7 x nakweek wildvang orinco altum, 3 x nakweek wildvang redfback/shoulder , 2 x vuurbuikcichlide ( asthateros longimanus) 2 x asthateros macracanthus 1x vieja melanures vrouw ( man helaas gestorven door uitgevallen pomp).
Nog een kleine 45 jack dempsey nakweek van ca 8 cm , 14 vieja bifaciatus en nog een kleine 350 nakweek vieja melanures en nog wat klein grut zoals corydaro julii en de greenstripe, en nog wat ruitzalmpjes clown botia, pleco 2X en naog een 20 ancystrus.
Foto's volgen zsm moet ff uitdokteren hoe het gaat op dit forum, Indien er iemand intresse heeft in jonge vissen gewoon ff melden haha. Ik moet momenteel ff de bezetting wat gaan inkrimpen ivm drukte op mn werk en derhlave iets minder tijd heb
groetjes vuurstaartje