Cryptocoryne aponogetifolia gezocht
Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
-
Cryptocoryne aponogetifolia gezocht
Wie weet er of heeft er te koop?
Duitsland heeft er maar ik zoek er wat dichterbij.
Duitsland heeft er maar ik zoek er wat dichterbij.
-
Re: Cryptocoryne aponogetifolia gezocht
in den philippines
kan de gij er zat bekomen.
In de hemel is geen bier daarom drinke we da hier 

- Harrie
Ik heb er een maand geleden veel weggedaan. Nu heb ik er nog een paar. Ik kan je er 1 sturen. Dat is natuurlijk niks, maar ze groeien snel en vermenigvuldigen zich snel.
-
Dat zou gaaf zijn Harrie.
Hier had ik altijd problemen met de groei.
Hoe warm verzorg je ze en veel verlichting?
- Harrie
Ik heb ze op verschillende temperaturen gehouden. Afgelopen jaar nog in de winter met 18 graden en in de zomer tot 28 graden. Ik heb ze in een bak van 40 cm hoog met 1 TL lamp er boven. Het zijn langzame starters, maar als je ze rustig laat staan krijg je enorme bossen. Stuur me maar een pm met je adres, dan stuur ik je er 1 op.
-
Komt deze plant nog af van het stekje die je kreeg van me ?Harrie schreef: ↑15 okt 2023, 00:25 Ik heb ze op verschillende temperaturen gehouden. Afgelopen jaar nog in de winter met 18 graden en in de zomer tot 28 graden. Ik heb ze in een bak van 40 cm hoog met 1 TL lamp er boven. Het zijn langzame starters, maar als je ze rustig laat staan krijg je enorme bossen. Stuur me maar een pm met je adres, dan stuur ik je er 1 op.
-
Dat klinkt goed ik ga een poging wagen je verzorging toe te passen.Harrie schreef: ↑15 okt 2023, 00:25 Ik heb ze op verschillende temperaturen gehouden. Afgelopen jaar nog in de winter met 18 graden en in de zomer tot 28 graden. Ik heb ze in een bak van 40 cm hoog met 1 TL lamp er boven. Het zijn langzame starters, maar als je ze rustig laat staan krijg je enorme bossen. Stuur me maar een pm met je adres, dan stuur ik je er 1 op.
- Harrie
-
Het is pas recent dat ik me even terug aanmelde.
Maar leuk om te weten dat het goed is aangenomen bij je, hier hebben we er ook altijd hopen gehad en goed kunnen verdelen.
- stevens jurgen
Ik heb cryptocoryne usteriana.
Als ik je daar mee een plezier kan doen ?
Als ik je daar mee een plezier kan doen ?