Ingewaterd en/of zinkend hout
Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
-
Ingewaterd en/of zinkend hout
Heb bij utaka een aantal stukken hout gehaald omdat zij als enige op zondag open waren. Mooie stukken maar gaat wel lang duren voordat ze zinken. Morgen moet ik toch half NL door om m'n vissen weer te halen, dus misschien heeft iemand nog mooie stukken of weet je een winkel waar ze het hebben, anders blijf ik klooien in de bak.
- Harrie
Re: Ingewaterd en/of zinkend hout
VKC heeft veel.
-
Maar zinkt het meteen?
-
- Erelid
Het enige hout dat bij mij meteen zonk, heb ik zelf over de grens bij Klazienaveen gehaald. Maar, ook toen niet allemaal.
- Harrie
Zwaar hout is vaak grof hout. Mangrovehout bv. Volgens mij heeft VKC hier best veel van.
-
Verduyn heeft meestal wel kienhout in zakken. Dit zinkt gelijk, maar je betaald er dan ook wel wat voor.
-
strijker aquarium in Rotterdam ook !