Zoals de titel al zegt ben ik iets doorgedraaid met mijn passie voor meervallen, met name Lnummers. Ik reis graag af naar de diverse internationale conventies waar ik ondertussen heel veel andere plecogeeks heb ontmoet en bevriend mee ben geraakt

Ik heb ondertussen een leuke collectie Lnummers bij elkaar verzameld en met de meesten lukt het aardig om te kweken. De meeste jongen worden dan weer uitgewisseld tijdens conventies maar soms zet ik ze ook op het forum te koop voor de liefhebber.
Mijn Lnummers en meervallen zijn opgedeeld in diverse bakken in mijn kweekhut maar in de woonkamer staat ook een 3.00-80-80 Zuid Amerika aquarium. Deze is gevuld met diverse Cichliden zoals een wildvang koppel Uaru's, Satanoperca Leucosticta en een groep Methynnis Fasciatus. Natuurlijk mag er in zo'n bak geen Lnummer ontbreken dus ook hier zitten een paar grote knapen in

Nou dat was het wel zo'n beetje. Ik zal dit keer niet zo actief zijn denk ik, eerst maar eens even een beetje rondkijken ;)
Ik vind het wel hartstikke leuk dat dit initiatief van een nieuw forum genomen is en ben er dankbaar voor dat ik weer welkom ben! Hopelijk wordt dit forum een groot succes en ik wens iedereen die daar voor verantwoordelijk is vooral veel plezier met de wederopzet!