Astah alfari
Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
-
Astah alfari
Interesse peiling jongbroed voor deze soort , komen van cota ouders F1
-
Re: Astah alfari
geen enkel interesse erin , vroeger geen prblm op oud forum maar als je ziet dat ook topic van bruce zijn midders geen interesse heeft zegt genoeg , misschien van naam veranderen malawi/tanganyika forum , midders liefhebbers zitten hier nog nauwelijks of niet meer
- tanganyikafreak
- Erelid
Heb je wat beeldmateriaal? Dat kan de verkoop misschien bespoedigen.
MA liefhebbers zitten hier genoeg overigens
MA liefhebbers zitten hier genoeg overigens

-
- Erelid
Er zitten wel degelijk MA liefhebbers op dit forum, maar inderdaad, de Afrikaanse meren zitten er nu ook.
Persoonlijk heb ik mij niet gemeld, omdat ik al nakweek van je heb. Die het overigens goed doen.
Persoonlijk heb ik mij niet gemeld, omdat ik al nakweek van je heb. Die het overigens goed doen.
- stevens jurgen
Dit zijn niet echt een van de soorten die mij interesseert.
Maar er zijn plenty andere midders die dat wel hebben.
Maar eenmaal je voorzien bent van vis doe je het daar normaal gezien verscheidene jaren mee verder.
Maar je hebt gelijk het groepje midder liefhebbers is serieus aan het uitdunnen hier op het forum.
Maar er zijn plenty andere midders die dat wel hebben.
Maar eenmaal je voorzien bent van vis doe je het daar normaal gezien verscheidene jaren mee verder.
Maar je hebt gelijk het groepje midder liefhebbers is serieus aan het uitdunnen hier op het forum.
- Meksjoef
- Erelid
Wellicht zelf zo nu en dan wat foto’s / video’s delen. Trekt wellicht wat nieuwe leden aan met interesse in Midders 

-
-
-
Via tapatalk kan het heel simpel....
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Een Herichthys-gek...
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
ja, via Tapatalk is het eenvoudig.. en ook met mupload gaat het vrij makkelijk..
Het aantal liefhebbers van bepaalde herkomstgebieden is wat gelijker verdeeld ten opzichte van vroeger. Maar ik heb niet het idee dat er veel minder midderliefhebbers zijn. Zou het kunnen dat mensen langer vasthouden aan een bestand?
Het aantal liefhebbers van bepaalde herkomstgebieden is wat gelijker verdeeld ten opzichte van vroeger. Maar ik heb niet het idee dat er veel minder midderliefhebbers zijn. Zou het kunnen dat mensen langer vasthouden aan een bestand?
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/