300x100x70 aquarium te koop

Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"

Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.

Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.

Het Beheer
Plaats reactie
minipol
Erelid
Contacteer:

300x100x70 aquarium te koop

Bericht door minipol » 28 jul 2020, 14:26

Reden: aankomende verhuis en geen plaats meer voor een groot aquarium

De bak is volledig in 15mm glas en nog redelijk kras vrij.
Rondom rond op de bodem en bovenaan is de bak verstevigd.
Daarnaast is de bodem in 2 delen.
Achterkant is geverfd in schoolbord verf, en heeft 2 interne filters links en rechts.
Afmetingen zijn 300x100x70 wat bruto 2100 liter is.
De bak is ter plaatse gelijmd en is dus nog niet getransporteerd.
De bak is in mei 2013 gemaakt.
Onderstel is ook volledig staal en op voldoende plaatsen verstevigd.

Als de vissen weg zijn, kan het aquarium ook versneden worden en kan je van dit degelijk stevig glas nog een ander aquarium lijmen.
De bak kan via de achterkant weg dus geen moeilijk bochten etc. Wel best met hondjes (plankje met wieltjes).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Meksjoef
Erelid

Re: 300x100x70 aquarium te koop

Bericht door Meksjoef » 28 jul 2020, 19:48

Bene,

Ikzelf heb momenteel (nog) geen interesse, maar ben wel benieuwd naar de vraagprijs :-)
minipol
Erelid
Contacteer:

Bericht door minipol » 28 jul 2020, 20:28

Prijs? Elk aannemelijk bod. Ik kan hem niet plaatsen en hoe rapper hij weg is, hoe gemakkelijker m'n verhuis wordt. Vandaar dat ik de vissen ook snel weg wil. Enige issue is nog dat er een aantal l nummers zijn die ik tijdelijk wil stallen om dan in het andere huis in de 2m in de garage te komen. Als er daar een 2m past
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
BJ1234

Bericht door BJ1234 » 28 jul 2020, 23:20

Lastig minipol, maar er zijn belangrijker zaken in het leven waar het gezin er uiteraard 1 van is. Succes met de verkoop en verhuizing.
minipol
Erelid
Contacteer:

Bericht door minipol » 29 jul 2020, 00:44

Thanks en idd familie gaat nu voor maar we proberen toch zoveel mogelijk vissen mee te nemen. Beide bestanden bevielen ons en in de garage hebben we wildvang ancistrus van dezelfde soort als we nu al met deze die we al hebben aan generatie 5 zitten. Ik wil daar mee kweken zodat we verder zuivere ancistrus kunnen verspreiden. Er zijn er via een maat al een 100 tal van onze in opkweek.
minipol
Erelid
Contacteer:

Bericht door minipol » 30 aug 2020, 16:44

Volgende week wordt de bak opgehaald maar ik heb m'n twijfels of de mensen die er om komen wel beseffen hoe zwaar deze bak is en dat je toch wat moet omlopen om hem weg te krijgen. Ik ben benieuwd. Er is nog een 2de kandidaat ook en daarna hebben we het zoekertje eventjes terug afgesloten omdat eerst deze mensen de kans te geven. Wordt vervolgd.
minipol
Erelid
Contacteer:

Bericht door minipol » 01 sep 2020, 21:06

M'n twijfels waren onterecht. 4 mensen voor zo'n bak was te weinig. Met m'n zoon en ik erbij 6.
Ik had ze doorgestuurd dat ze met een aanhangwagen tot aan de achterkant van het huis konden.
Dan op de terras tegen het raam van de woonkamer. Bak op het onderstel verduwd (er lagen van die kunststof strips onder) tot bij het raam
en zo de aanhangwagen binnen. Aanhangwagen met bak en al verduwd door de tuin en zo de straat op.
45 minuten en het was geklonken.
Niet normaal snel. Ze hadden de bak eerst geplaatst en daarna de tempex en de betonplex op de bak en daarop het onderstel.
Alles met spanbanden uiteraard vast gezet en zo terug naar Wallonië.
De vissen weg, bak weg en de meervallen die overblijven zitten in een kleinere opvang bak.
Nooit gedacht dat het zo snel kon gaan.

Die man maakt ook bakken en doet alles in 12mm. Tot daar niets nieuws, afwerking lacobel. Ook niets nieuws.
Maar hij maakt de bodemplaat minimum in 15mm of zelfs 20mm. 20mm, daar heb ik wel nog niet veel gehoord.
Scato89
Contacteer:

Bericht door Scato89 » 02 sep 2020, 05:22

Mooi zo! Met een zorg minder naar de verhuizing :duim:
Mijn Filmpjes
Groeten Scato
Bas Pels
Erelid

Bericht door Bas Pels » 02 sep 2020, 07:53

Je zal inderdaad blij zijn dat deze geregeld is.
minipol
Erelid
Contacteer:

Bericht door minipol » 02 sep 2020, 17:52

Yup ik zag hier meer tegen op dan tegen de volledige verhuis zelf
Plaats reactie