Komende zondag een nieuw initiatief bij de NVC
Forumregels
Forumregels
De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".
Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.
Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.
Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Forumregels
De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".
Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.
Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.
Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
- AfraJalo
Re: Komende zondag een nieuw initiatief bij de NVC
Ik heb me geabonneerd op het youtube kanaal.
Trofis Colisa 1800, 180*60*60, Malawi cichliden.
-
- Contacteer:
Leuk Wil! We houden ze voor nu coronaproof, dus doen ze digitaal, maar wie weet ga ik ook nog eens op reis!

- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
En nu de vlog zelf....

https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/
-
- Lowlife
Mooi initiatief. Ik heb mij ook geabonneerd op het You Tube kanaal. En Niels, je doet het goed, ga zo door!
-
- Contacteer:
- janvangastel
- Contacteer:
Mooi initiatief en interessant interview, maar de kwaliteit van de filmpjes kan nog wel wat beter.
Meten is weten
- River
- Erelid
Leuk initiatief hoor, heel versassend. Ik ben abonnee;)
- Coyote
Ben het met je eens Jan, terechte opmerking, maar helaas ben je in de huidige omstandigheden aangewezen op wat voor opname-apparatuur (telefoon, fotocamera e.d.) de geïnterviewde heeft en de opnameskills van die persoon. Ik denk dat wanneer we weer meer bij elkaar kunnen en mogen komen dit eventueel verder geprofessionaliseerd kan worden. Vond het een hele mooie start en ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen net als jij waarschijnlijk.janvangastel schreef: ↑20 apr 2020, 08:52 Mooi initiatief en interessant interview, maar de kwaliteit van de filmpjes kan nog wel wat beter.
Je kunt je natuurlijk ook opgeven en een mooi filmpje leveren. En oefening baart kunst zeggen we toch altijd. Dus ook het team achter dit initiatief zal beter worden door meer ervaring.
Groetjes, Wil
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
-
- Contacteer:
Denk dat iedereen het ermee eens is, maar zoals Wil zegt doen we het low budget en coronaproof, dus ben ik aangewezen op m'n telefoon als camera en filmt mijn vriendin.janvangastel schreef: ↑20 apr 2020, 08:52 Mooi initiatief en interessant interview, maar de kwaliteit van de filmpjes kan nog wel wat beter.