Logeeradres
Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
-
Logeeradres
1900 liter, 25 graden, paar ancistrussen en 3x l397, verder alle ruimte die je kunt wensen. Als de beoogde bewoners eindelijk komen moet je weer wegwezen 
-
- Erelid
Re: Logeeradres
Het lijkt mij handig een tijdsschatting te plaatsen.
Bijvoorbeeld tot het einde van de zomer, totdat er Aliens landen of totdat de lockdown in Vlaanderen opgeheven is.
Bijvoorbeeld tot het einde van de zomer, totdat er Aliens landen of totdat de lockdown in Vlaanderen opgeheven is.
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
-
De Belgische lockdown idd, mocht iemand in nood zitten kunnen ze hier dus tijdelijk komen, verder kijk ik wel naar een lege bak hoor 
-
Is verlengd tot 18 april al maar zal daarna begin mei worden , dus rond rijden is nog altijd verboden alst om hobby's gaat , dus degene die vis wilden van Bruce ook zullen nog meer dan een maand geduld moeten hebben
-
Is er dan in Nederland geen verbod om vreemde toe te laten in jullie huis ?
- Nelis
Nee, Bruce. Dat geld hier niet. Het wordt wel afgeraden, maar als wij bv een verjaardag willen vieren, en er komt 20 man dan "mag" dat. Er zou politie aan de deur kunnen komen en vertellen dat je dom bezig bent, maar er kan dan geen stafrechterlijke vervolging komen.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
- Nelis
Maar ehh, ff over dat logeerpartijtje...
Dat bied voor mij wel de mogelijkheid om mijn bak overhoop te trekken en bepaalde zaken rigoreus te veranderen en te updaten...
Dat bied voor mij wel de mogelijkheid om mijn bak overhoop te trekken en bepaalde zaken rigoreus te veranderen en te updaten...
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
-
- Erelid
Ik dacht, Nelis, dat een week geleden dit is aangescherpt. Burgemeesters zouden kunne verbieden om ook binnen met maximaal 3 mensen te zijn, die daar niet wonen, en dan moet je afstand houden. De politie zou ook thuis een samenkomst groter dan dat mogen opbreken en zelfs boetes uitdelen.Nelis schreef: ↑28 mar 2020, 08:43 Nee, Bruce. Dat geld hier niet. Het wordt wel afgeraden, maar als wij bv een verjaardag willen vieren, en er komt 20 man dan "mag" dat. Er zou politie aan de deur kunnen komen en vertellen dat je dom bezig bent, maar er kan dan geen stafrechterlijke vervolging komen.
Maar ook dan mag ik nog steeds naar een vriend toe. In mijn eentje.
- Nelis
Ik weet niet of dat zo is, Bas.
Ik houd dat niet zo bij.
Maar volgens mij kunnen ze dat nooit wettelijk en rechtmatig hard maken.
Stel nou dat jij met , pak hem beet, BJ bij mij geschaakt wordt. Als wij dan met z'n 3en zeggen dat we al jaren een sexuele relatie onderhouden, samen met mijn vrouw, dan zijn we dus geen "vreemden" van elkaar.
Omgekeerd: Stel dat ik al 5 jaar geen kontact zou hebben met mijn 5 kinderen... En opeens hebben we besloten, omwille van deze vreemde tijden, dat we weer eens samen moeten komen. Zijn we dan vreemden van elkaar?
Ik houd dat niet zo bij.
Maar volgens mij kunnen ze dat nooit wettelijk en rechtmatig hard maken.
Stel nou dat jij met , pak hem beet, BJ bij mij geschaakt wordt. Als wij dan met z'n 3en zeggen dat we al jaren een sexuele relatie onderhouden, samen met mijn vrouw, dan zijn we dus geen "vreemden" van elkaar.
Omgekeerd: Stel dat ik al 5 jaar geen kontact zou hebben met mijn 5 kinderen... En opeens hebben we besloten, omwille van deze vreemde tijden, dat we weer eens samen moeten komen. Zijn we dan vreemden van elkaar?
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
-
- Erelid
Nelis,
Ik maak de regels niet, ik vind ze zelf zelfs onduidelijk en hier en daar onjuist. Ik noem ze alleen.
Ik maak de regels niet, ik vind ze zelf zelfs onduidelijk en hier en daar onjuist. Ik noem ze alleen.