Nationale CichlidenDag 2018
Forumregels
Forumregels
De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".
Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.
Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.
Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Forumregels
De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".
Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.
Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.
Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
- johan verheesen
- Contacteer:
Nationale CichlidenDag 2018
De Nationale CichlidenDag, georganiseerd door de Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers, is het grootste Cichlidenevent van de Lage Landen met een grote visbeurs, maar liefst 5 lezingen van verschillende herkomstgebieden en is hét moment om met andere cichlidenliefhebbers in contact te komen. Een dag die je als cichlidenliefhebber zeker niet mag missen, dus zet het op je kalender en deel dit bericht gerust met je cichlidenvrienden. Voor meer informatie ga je naar http://nvcweb.nl/evenement/nationale-cichlidendag-2018

NVCweb.nl
- janvangastel
- Contacteer:
Re: Nationale CichlidenDag 2018
Helaas kan ik deze keer niet aanwezig zijn. Heb zelf die dag iets georganiseerd op gebied van de Astronomie, een andere hobby van mij.
Meten is weten
- scalare1973
- Contacteer:
Staat genoteerd en ik ga zeker proberen om daarbij aanwezig te zijn
-
- Coyote
Ik ben er ook
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
- Coyote
Even nog weer eens onder de aandacht brengen want ik denk dat het programma op 24 februari echt de moeite waard is. en dan zijn er ook nog de andere activiteiten
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
-
VKC is uiteraard, ook...met een stand aanwezig op de NCD 2018.
- Nelis
Ik kom ook wel ff buurten.
Ik heb hier een emmer vol met elzenproppen.
Die kan ik eventueel voor iemand meenemen.
Heeft iemand interesse?
Ik heb hier een emmer vol met elzenproppen.
Die kan ik eventueel voor iemand meenemen.
Heeft iemand interesse?
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
-
present. zowieso Age's lezing fkes meepakken en kijken of ik t nu herken ;)