DankjeMeksjoef schreef:Fraaie Ancistrus!

DankjeMeksjoef schreef:Fraaie Ancistrus!
Ik maak 2 schalen Repashy aan welke ongeveer 1,5 week meegaat. Dan bewaar ik het in de koelkast, in afgesloten glazen schalen (van de Ikea).janvangastel schreef:Maak je die repashy voor meerdere dagen op voorhand, of elke keer voor het voeren? Ik bewaar het wel in de koelkast, maar na ongeveer een week gaat het schimmelen.
Ik maak meestal een grote portie aan in ijsblokbakjes. Als ze uitgehard zijn vries ik ze in. Ik schat dat ik ze dan makkelijk een half jaar kan bewaren. Meestal gaan ze niet zo lang mee. na een drie vier maanden is alles meestal weer op en maak ik weer een nieuwe portie.janvangastel schreef:Maak je die repashy voor meerdere dagen op voorhand, of elke keer voor het voeren? Ik bewaar het wel in de koelkast, maar na ongeveer een week gaat het schimmelen.
Ik bewaar het in een afgesloten tupperware bakje in de koelkast. Ik mix alleen twee soorten repashy door elkaar en doe er verder nooit iets doorheen. En ik maak het met kokend water, zoals in de gebruiksaanwijzing staat.Hoe bewaar je de Repashy? Mix je er nog iets anders doorheen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten