Als je je realiseert dat noord Uruguay 400 km pal ten zuiden van zuid Paraguay ligt, dan is duidelijk dat een bak voor Parguayanen nooit te koud zal zijn voor een Uruguyaan
Hooguit het omgekeerde. C dimerus kan overwinteren bij 12 tot 15 C.
Voorstellen
-
- Erelid
Re: Voorstellen
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
- edwins
@Beminus
De bak is inderdaad 250x105x70.
Ik weet dat brasiliensis kan in deze bak, maar, het is een kwestie van smaak, ik vind een vis van 25 cm in een bak van 250cm eigenlijk te groot. Daarom zou ik eerder voor dimerus te kiezen, en dan 6-8 exemplaren.
De Rhinodoras is zeker een mooie vis, maar wordt ook groot.... Als meerval denk ik meer in de richting van Megalechis thoracata of iets wat daar op lijkt.
De bak is inderdaad 250x105x70.
Ik weet dat brasiliensis kan in deze bak, maar, het is een kwestie van smaak, ik vind een vis van 25 cm in een bak van 250cm eigenlijk te groot. Daarom zou ik eerder voor dimerus te kiezen, en dan 6-8 exemplaren.
De Rhinodoras is zeker een mooie vis, maar wordt ook groot.... Als meerval denk ik meer in de richting van Megalechis thoracata of iets wat daar op lijkt.
- bertD
Als je geinteresseerd bent mag je van mij 2 koppels hebben.
Het zal moeilijk zijn nog exemplaren te vinden van deze variant maar wie weet he
Ze kweken goed en je kan er wat van opkweken.
Zelf heb ik daar momenteel nog de tijd niet voor.
Zijn je dorsigara al een koppel? Denk dat je wel moet opletten ivm kruisen tussen dimerus en dorsigera.
De kopppels dimerus zijn hier zeer hecht.
De rhinodoras zijn zo''n 15cm max schat ik, denk dat ze zo''n cm per jaar groeien.
Het zal moeilijk zijn nog exemplaren te vinden van deze variant maar wie weet he
Ze kweken goed en je kan er wat van opkweken.
Zelf heb ik daar momenteel nog de tijd niet voor.
Zijn je dorsigara al een koppel? Denk dat je wel moet opletten ivm kruisen tussen dimerus en dorsigera.
De kopppels dimerus zijn hier zeer hecht.
De rhinodoras zijn zo''n 15cm max schat ik, denk dat ze zo''n cm per jaar groeien.
- edwins
@Beminus
Je hebt PM
Je hebt PM