Welkom
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Even voorstellen
-
Re: Even voorstellen
Bakmaat 255 × 85 × 85.
-
En hoe zou ik dan moeten beginnen?Keyser schreef:Welkom!
Dat wordt nooit een succes. Je blijft maar bezig met zo'n begin.
En kom niet aan met dat ik een groter aquarium moet aanschaffen want dat zit er momenteel gewoon niet in.
Daarnaast heb ik al enkele bakken gezien, zelfde als de mijne, waar het goed gaat... Zelf met veel meer vis erin.
- PaulaHusky
Welkom op dit forum Sandra. 

- Keyser
Als je wil dat het tijdelijk heel goed gaat, moet je het zeker doen.-Sandra212- schreef:En hoe zou ik dan moeten beginnen?Keyser schreef:Welkom!
Dat wordt nooit een succes. Je blijft maar bezig met zo'n begin.
En kom niet aan met dat ik een groter aquarium moet aanschaffen want dat zit er momenteel gewoon niet in.
Daarnaast heb ik al enkele bakken gezien, zelfde als de mijne, waar het goed gaat... Zelf met veel meer vis erin.

- janvangastel
- Contacteer:
Misschien kan iemand aangeven op welke manier het dan wel zal gaan. Ik denk dat Sandra daar meer aan heeft dan alleen aan de boodschap dat het zo niet zal lukken, zeker niet op termijn. Is dit aquarium bijvoorbeeld geheel ongeschikt voor Malawi's hoe je het ook doet en kan ze beter andere typen cichliden gaan houden en zo ja: welk type? Of kan het wel, maar alleen met een bepaalde opzet? Ik heb zelf geen verstand van het houden van dit Malawicichliden, dus ik zou het niet weten. Afgaande op de afmetingen zou ik er zelf eerder dwergcychliden inzetten.
Meten is weten