Ik moet zeggen dat ik enorm baalde toen het oude forum te gronde ging. Jarenlang opgebouwde deskundigheid en liefhebberservaringen waren in één klap verdwenen. Bij het maken van visbeschrijvingen ben ik erg afhankelijk van de ervaringen van anderen. Fora’s zijn voor mij daarom van onschatbare waarden en die waarde groeit met het verstrijken der jaren.
Toen er initiatieven ontplooid werden om het NCF opnieuw op te richten heb ik het ook van harte ondersteunt. Ik werd zelfs moderator, een functie die eigenlijk nooit helemaal bij me gepast heeft. Ik beleef mijn hobby op een wat introvertere wijze;) Toch heb ik er nooit spijt van gehad en kan ik zeggen dat ik trots en blij ben dat ik aan de wieg heb gestaan van zijn hergeboorte . Dit forum is nml niet alleen opnieuw uit zijn as herrezen, maar is op meerdere terreinen substantieel verbeterd. Dit hebben we te danken aan “het team” dat er van het begin af aan vol enthousiasme zijn schouders onder heeft gezet. Chapeau.
Ik blijf daarom ook gewoon lid en zal dit forum in de toekomst met plezier blijven volgen.