Repashy Netherlands
- rob rensen
Re: Repashy Netherlands
Mooi....net vandaag de bestelling binnengekregen, wat bij de retro's in de bak gedaan. (morning wood), de L024 kwam direct tevoorschijn
- RepashyNL
- rob rensen
-
Een sample "Meat Pie" ontvangen en vandaag gevoerd.
Ze "vlogen" er gelijk op af en het was ook zo op.
En nee, ik heb ze niet een paar dagen geen eten gegeven
Al met al een succes dus
Ze "vlogen" er gelijk op af en het was ook zo op.
En nee, ik heb ze niet een paar dagen geen eten gegeven

Al met al een succes dus

- RepashyNL
-
Het ziet er hierboven op die foto van Rob toch een vrij "stevige" gel uit,volgens mij gaan bv. Satanoperca's daar problemen mee hebben,als het wat te groot of te stevig is dan kunnen ze 't moeilijk aan...
Wat ik me ook afvraag is,kan je twee verschillende soorten mengen? Bv. een soeplepel van iets dierlijks en één van iets plantaardigs en daar dan de nodige hoeveelheid water bijmengen?
Wat ik me ook afvraag is,kan je twee verschillende soorten mengen? Bv. een soeplepel van iets dierlijks en één van iets plantaardigs en daar dan de nodige hoeveelheid water bijmengen?
- rob rensen
die je bij mij ziet zijn inderdaad vrij stevig...maar da's iets wat je zelf ook kan bijsturen, als je wat meer kokend water gebruikt dan wordt de substantie slapper....en je kan natuurlijk de plakken zo dun maken als je zelf wil. Voor satans zou ik dunne plakjes maken en die nog eens in hele kleine stukjes snijden.amazonia schreef:Het ziet er hierboven op die foto van Rob toch een vrij "stevige" gel uit,volgens mij gaan bv. Satanoperca's daar problemen mee hebben,als het wat te groot of te stevig is dan kunnen ze 't moeilijk aan...
Dat groene is Wood en gebruik ik oa voor de panaques, die hebben er geen problemen mee.
Je kan diverse soorten mixen
- RepashyNL
Het voer is zeer bewerkelijk. Zoals Rob aangeeft kun je de stevigheid beïnvloeden door meer of minder water toe te voegen tijdens de bereiding. Je kunt het na bereiding in plakjes of stukjes versnijden, dat gaat echt als een heet mes door boteramazonia schreef:Het ziet er hierboven op die foto van Rob toch een vrij "stevige" gel uit,volgens mij gaan bv. Satanoperca's daar problemen mee hebben,als het wat te groot of te stevig is dan kunnen ze 't moeilijk aan...

De Morning Wood mix is de stevigste formule van alle Repashy mixen. Het bevat namelijk de hoogste concentratie gelatine.
Alle Repashy formules kun je met elkaar mixen. Dat is juist zo gaaf aan dit voer, je kunt geheel je eigen mix bereiden speciaal voor jou eigen bestand

Mochten er nog meer vragen zijn dan hoor ik ze graag

- RepashyNL
In deze video wordt mooi uitgelegd hoe goed Repashy inspeelt op de behoeften van een vis en zijn dieet. Door de zorgvuldige samenstelling van een formule krijgen speciale doelgroepen vissen niet alleen 1 hoofdbestanddeel aan voer binnen, zoals bv bij het voeren van diepvries voer. Repashy zorgt ervoor dat er meer belangrijke ingrediënten aan de formule is toegevoegd voor een bredere voedingswaarde.
Probeer Repashy nu! Het beste voer in deze moderne tijd voor alle aquarium vissen!
Probeer Repashy nu! Het beste voer in deze moderne tijd voor alle aquarium vissen!
- rob rensen
De L nummers zijn er in ieder geval gek op, zodra ik het in de retroculus bak doe komt de L024 gelijk erop af. Ik ben er wel fan van.