Repashy Netherlands

Danovic
Berichten: 1085
Lid geworden op: 26 apr 2015, 09:24
Locatie: Kortrijk BE

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Danovic » 31 jul 2015, 19:36

gel, happen de vissen daar naar?
450x96x74 Madagascar - 120x80x40 Africa - 120x80x60 ZA
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 01 aug 2015, 08:17

Tijd voor wat video's :-bd

Het is namelijk niet zo dat het alleen geschikt zou zijn voor bodem georiënteerde vissen zoals Lnummers en Corydoras. Het is ook zeker iets voor vissen van de midden laag.

Deze is van mijn eigen vissen. En ja, het kost even een paar keer voordat ze door hebben dat het wel erg lekker is. Maar dan wordt het daarna ook gretig gegeten \:D/



Of deze bijvoorbeeld, lijkt me zeer duidelijk :hihi:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 01 aug 2015, 12:08

Ik heb het voer inmiddels binnen gekregen en is dus klaar voor verzending. Ophalen is ook mogelijk.

Bovendien wil ik jullie graag de gelegenheid geven om het eerst te proberen. Daarom geef ik gratis samples weg. Maximaal 1 per adres. De samples zijn te verkrijgen van Morning Wood en Meat Pie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 02 aug 2015, 20:46

Hier een kleine foto reportage van de proefzakjes.

Per zakje gaat er 1 eetlepel Repashy mix in.
Het enigste wat je thuis hoeft te doen is de waterkoker aanzetten.
Vervolgens voeg je 3 eetlepels kokend water toe en kneed je de mix met het water in het zakje. Let op: kokend water is heet!!
Duw de lucht uit het zakje en maak hem dicht. Druk nu zachtjes de mix plat in het zakje tot een mooi plakje ontstaat. Even laten afkoelen en je Repashy gel is klaar voor gebruik :-bd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch dude
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 apr 2015, 18:10
Locatie: Friesland

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Dutch dude » 02 aug 2015, 22:29

Ik wil niet lullig doen maar als ik de reactie van de vissen zie dan lijken ze niet goed te weten wat ze met het spul moeten. Ik zie ze er niet werkelijk van eten.
sk1989
Berichten: 578
Lid geworden op: 03 mei 2015, 16:02

Re: Repashy Netherlands

Bericht door sk1989 » 02 aug 2015, 22:33

Ik heb bij dit product toch mijn bedenkingen en deel enig sinds de mening van Dutch dude. Maar ik wil graag bewezen worden dat mijn idee over het product fout is. Hoe kom ik aan zo'n sample
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 03 aug 2015, 06:10

Door een pb te sturen met je gegevens :hihi:
Afbeelding
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4400
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Repashy Netherlands

Bericht door minipol » 03 aug 2015, 18:37

Ivm "gel happen de vissen daarvan".
Kijk naar de garnalen mix van Jan Boerlage, vissen eten het ook.
Gisteren nog gevoerd. De malawi vrijzwemmers: direct opgegeten, mbuna: stukjes afbijten, midders: met mate.
Niet alle vissen eten het direct op, maar dit soort "gel" is niet nieuw, dus reacties alla "eten vissen dat wel" zijn volgens mij niet op hun plaats.
Zie andere voeren.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 03 aug 2015, 20:43

Ik heb ook nog even navraag gedaan over het Tropheus filmpje. Het zijn grazers. Wat je ziet is dat ze dus ook daadwerkelijk van het voer grazen en niet happen ervan nemen, zoals je ziet bij het voeren van granulaat of vlokken.
Zoals eerder gezegd, met dit voer kun je het natuurlijke voedergedrag stimuleren ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch dude
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 apr 2015, 18:10
Locatie: Friesland

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Dutch dude » 03 aug 2015, 23:57

Jou eigen Uaru zijn geen grazers en slecht 1 vis heeft interesse en krijgt het blijkbaar niet weg of vindt het niet lekker maar hoe dan ook hij spuugt het weer uit. Om dan dit filmpje aan te dragen als bewijs hoe dol ze er op zijn heb ik dan zo mijn vraagtekens bij.

Als je dan natuurlijk voeder gedrag wil stimuleren, voer ze dan eens met levende watervlooien of artemia.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten