Lezing door Wilfried van der Elst in Odijk

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Lezing door Wilfried van der Elst in Odijk

Bericht door johan verheesen » 04 dec 2023, 23:21

Afbeelding
Wat is dat toch met Tanganyika 's? Voor de malawi's zijn het kleurloze visjes, voor de Amerika liefhebbers zijn het voervisjes. Waarom zijn er dan toch zulke fanatieke liefhebbers van deze vissen. Wel, dat ga ik nu eens aanpakken. Ik ga laten zien dat Tanganyika best wel kleur heeft, maar wel in de juiste omstandigheden. Hierover valt heel wat te vertellen. Bovendien vind ik de Tanganyika 's veel gevarieerder in vorm, zwemwijze en broedgedrag. Je kan een veel betere biotoopbak realiseren voor deze vissen dan voor eender welke andere groep of biotoop. Jammer genoeg is het aanbod de laatste jaren beperkter geworden. Maar dit geldt ook voor de andere cichliden. Daarom is het belangrijk om te onthouden, wat er eigenlijk allemaal bestaat. En laat dat nu net mijn missie zijn. Hopelijk zie ik jullie tijdens mijn lezing.

Best Fishes, Wilfried Van der Elst
NVCweb.nl
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten