Activiteit

Vragen, voorstellen of opmerkingen over de website en het forum kan je hier kwijt.
Gebruikersavatar
Olafcichlids
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 okt 2022, 20:44
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Re: Activiteit

Bericht door Olafcichlids » 01 dec 2022, 21:19

Heey Meksjoef leuk dat je het vraagt! Ik ben nog niet zo lang lid en eigenlijk nog steeds bezig topics terug te lezen wat ik erg leuk vind om te doen en ook leerzaam. Als ik die bakken/projecten zie krijg ik vaak wel een minderwaardigheidcomplex met mijn 1.80 bakje xD Ik heb er wel aan zitten denken om een topic te starten maar ben gewoon niet heel erg goed om lange verhalen te typen etc. bovendien draait mijn bak redelijk stabiel ben ik tevreden wil ik even niets veranderen nu en daardoor vraag ik me af of er mensen op zitten te wachten als ik daar een topic over start. Verder geniet ik erg van het forum en vind ik het heerlijk op topics van 70 pagina's helemaal door te lezen en alle ontwikkelingen te volgen :duim:
_Marcel_
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 nov 2021, 19:25

Re: Activiteit

Bericht door _Marcel_ » 03 dec 2022, 21:32

Ik ben redelijk nieuw in de malawi wereld en ben hier op 't forum wel veel om te lezen.
Er is echt veel boeiende informatie te vinden.

Maar waarom ik hier niet meer reageer is toch wel de (zoals er wel meer aangeven) belerende toon van sommige mensen hier...

Misschien is het de hoogste tijd om daar wat aan te doen?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1714
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Activiteit

Bericht door Harrie » 04 dec 2022, 00:11

_Marcel_ schreef: 03 dec 2022, 21:32 Maar waarom ik hier niet meer reageer is toch wel de (zoals er wel meer aangeven) belerende toon van sommige mensen hier...
Misschien is het de hoogste tijd om daar wat aan te doen?
Je kunt er je voordeel mee doen en je niet laten misleiden door de toon, want geschreven taal is tricky. Of anders het naast je neer leggen. Laat je niet weerhouden door anderen die het niet zo goed aanpakken. :duim:
_Marcel_
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 nov 2021, 19:25

Re: Activiteit

Bericht door _Marcel_ » 04 dec 2022, 09:10

Harrie schreef: 04 dec 2022, 00:11
_Marcel_ schreef: 03 dec 2022, 21:32 Maar waarom ik hier niet meer reageer is toch wel de (zoals er wel meer aangeven) belerende toon van sommige mensen hier...
Misschien is het de hoogste tijd om daar wat aan te doen?
Je kunt er je voordeel mee doen en je niet laten misleiden door de toon, want geschreven taal is tricky. Of anders het naast je neer leggen. Laat je niet weerhouden door anderen die het niet zo goed aanpakken. :duim:
Als ik de voorgaande berichten lees dan ben ik zeker niet de enige.
Dus dan moet iedereen zich maar aanpassen aan het gedrag van een enkeling die het verpest voor de rest?
Gebruikersavatar
Bachyn
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 dec 2020, 14:02

Re: Activiteit

Bericht door Bachyn » 04 dec 2022, 11:47

Belerend? Nog niet gemerkt en is dat zo dan doe twee dingen:
Of je dient van repliek of je zeg Oke, weer wat geleerd.

Je komt hier om iets te laten zien, om te bewonderen en iets te leren.
Als je iets niet goed doet dan mag dat gezegd.
Het probleem is dat veel lui in de aquariumwereld al snel denken het allemaal te weten en zich niet leerbaar opstellen.
Ik houd al 35 jaar aquaria en weet eigenlijk het meeste nog niet.
Dandy
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 mei 2017, 16:11

Re: Activiteit

Bericht door Dandy » 16 dec 2022, 16:14

Tja er is ook een cota app met 25-30 mensen (misschien wel meer intussen) volgens mij is het daar aardig actief. En er is dacht ik ook een Facebook groep.

Allemaal makkelijker communiceren, vooral via WhatsApp. Ik denk dat mede daarom het steeds minder actief word. Plus de hobby die op wankelen staat, helemaal met deze energie prijzen. Ik zie op marktplaats dagelijks bakken met compleet bestand staan ivm beëindigen hobby.

Plus de reacties met vaak weinig inhoud, of alleen mensen die meelezen. Ik weet niet wat de jaarlijkse kosten zijn van dit forum maar kan me indenken dat het niet meer opweegt gezien de activiteit
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast