even voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Binky2303
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jun 2022, 10:02
Locatie: Landgraaf

even voorstellen

Bericht door Binky2303 » 30 jun 2022, 12:37

Hallo allemaal, ik ben Frits Bosscher, 63 jaar en heb al vanaf mijn 14e, met soms een klein tussenpauze, aquaria, kleinere en dan weer grotere. Grootste bak wat ik heb gehad was 720ltr. Momenteel heb ik een Juwel350 met uiteraard malawi's. Ik zal in een ander topic het visbestand plaatsen.
Het is dus zo dat in 2017 de ziekte van Kahler bij mij vastgesteld is, een vorm van beenmergkanker. Na diverse behandelingen was mijn conditie en de prognose dermate goed dat ik voorjaar 2018 heb besloten om alsnog een nieuwe bak aan te schaffen. Maar helaas is mijn ziekte het afgelopen jaar dermate progressief en heb ik tot overmaat van ramp ook nog een TIA gehad. Bovendien heb ik door de verminderde weerstand door de chemo behandelingen en doordat ik een klein wondje aan een vinger had, ook nog eens het aquarium granuloom bacterie opgelopen. Dus: Ik moet helaas door ziekte en omstandigheden gaan stoppen met mijn hobby. Ik wil mijn Aquarium liever niet op marktplaats of zoiets gaan zetten, om te voorkomen dat er figuren komen die eigenlijk alleen de bak willen hebben en de vissen dan door het toilet spoelen, en dat wil ik niet. Vandaar dat ik hem hier op dit forum te koop wil zetten. foto's e.d. volgen nog in het daarvoor bestemde topic. Groetjes Frits
Laatst gewijzigd door Binky2303 op 30 jun 2022, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JohnLu
Erelid
Berichten: 2225
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:38
Locatie: Haulerwijk (Frl)
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door JohnLu » 30 jun 2022, 14:44

Welkom Frits, heftig verhaal! Hopenlijk kun je nog wel genieten van de vissen zolang ze er nog zijn. Misschien verstandig om voor de verkoop te vermelden vanwaar je bent in het betreffende topic.

Succes en sterkte!
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
Gebruikersavatar
scalare1973
Berichten: 1863
Lid geworden op: 08 mei 2015, 20:03
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door scalare1973 » 03 jul 2022, 09:54

Welkom Frits, jammer dst je door ziekte je hobby moet stoppen. Veel sterkte en succes met de verkoop
Gebruikersavatar
tanganyikafreak
Erelid
Berichten: 2310
Lid geworden op: 25 apr 2015, 10:08
Locatie: Breda

Re: even voorstellen

Bericht door tanganyikafreak » 03 jul 2022, 11:16

Welkom Frits.
Een erg heftig verhaal zeg, sterkte..
Gebruikersavatar
Binky2303
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jun 2022, 10:02
Locatie: Landgraaf

Re: even voorstellen

Bericht door Binky2303 » 03 jul 2022, 13:17

Hallo, ja, ik zou zeggen bedankt voor jullie welkom. Misschien blijf ik ook wel zonder mijn bak lid van jullie forum, als dat tenminste mogelijk is. Dan kan ik tenminste af en toe naar die mooie foto's van jullie vissen en aquaria kiijken.
By the way: mijn woonplaats is Landgraaf.
Groetjes Frits
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: even voorstellen

Bericht door Meksjoef » 03 jul 2022, 14:21

Welkom Frits en inderdaad minder leuk nieuws!

Naar mijn weten is iedereen welkom, zolang het gemoedelijk gaat.
Je hoeft dan ook niet perse een aquarium te hebben :-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten