Nieuw en vol met vragen .
-
Nieuw en vol met vragen .
Vooreerst dank voor de aanvaarding .
Heb jaren een gezeldschapsbakje gehad . Door ziekte had ik de moed en kracht niet meer op verder te doen . Heb dan alles weggeschonken . Zoals gezegd zou ik graag terug herbeginnen , jammer genoeg heb ik maar plaats voor een bak van max 120 cm .Nu is de vraag kunnen Maliwa keizersbaaren in zo een kleine bak , zou me wel beparken tot een klein aantal denk max .een stuk of 10 en indien het kan wel soorten dan .
P.S Zoals steeds wil ik niet over één nacht ijs gaan wil me vooral goed informeren .
Alvast een dank u wel .
Heb jaren een gezeldschapsbakje gehad . Door ziekte had ik de moed en kracht niet meer op verder te doen . Heb dan alles weggeschonken . Zoals gezegd zou ik graag terug herbeginnen , jammer genoeg heb ik maar plaats voor een bak van max 120 cm .Nu is de vraag kunnen Maliwa keizersbaaren in zo een kleine bak , zou me wel beparken tot een klein aantal denk max .een stuk of 10 en indien het kan wel soorten dan .
P.S Zoals steeds wil ik niet over één nacht ijs gaan wil me vooral goed informeren .
Alvast een dank u wel .
- tanganyikafreak
- Erelid
- Coyote
Re: Nieuw en vol met vragen .
welkom hier
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
-
- Erelid
- David
- stevens jurgen
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op het forum
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
-
Beste mensen , heb mijn zinnen gezet op een aquarium met volgende buitenmaat 150 x 50 cm . Echter het meubel is maar 49 cm lengte is geen probleem , zou dit kwaad kunnen ? Of beter er een plaat onderleggen van 18 mm dikte en iets groter dan 50 cm.
Alvast een dank u wel voor de antwoorden .
P.S. Na heel wat te hebben gelezen valt de definitieve keuze naar Mbuna's
Alvast een dank u wel voor de antwoorden .
P.S. Na heel wat te hebben gelezen valt de definitieve keuze naar Mbuna's
-
- Erelid
Ik dek dat het technisch geen probleem zal zijn - dat breekt niet. Maar of het mooi is? Dat hangt er maar vanaf - afhankelijk van het meubek kan het heel mooi zijn, of heel lelijk