5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4913
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Bas Pels » 07 aug 2020, 20:13

Ik denk dat Harrie gelijk heeft: een kritiek zoals gegeven - interessant, maar als het anders gebracht zou worden, dan zou het toegankelijker zijn, om het op mijn manier samen te vatten - daar moet je blij mee zijn.

Dit is opbouwende, positieve kritiek.
ernstvangenne
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 apr 2015, 09:47

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door ernstvangenne » 07 aug 2020, 20:52

Oh, kijk, had ik niet gelezen, probeer zo weinig mogelijk mijn scherm te openen om allerlei berichten te lezen,. Ja, af en toe ben ik het met Johan eens. Maar het bevestigd mijn idee dat ik het redelijk bizar vind dat "men" zomaar iets kan opschrijven. Harrie ? heb ik je ook ergens gesproken misschien....?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Harrie » 07 aug 2020, 22:00

ernstvangenne schreef: 07 aug 2020, 20:52 Oh, kijk, had ik niet gelezen, probeer zo weinig mogelijk mijn scherm te openen om allerlei berichten te lezen,. Ja, af en toe ben ik het met Johan eens. Maar het bevestigd mijn idee dat ik het redelijk bizar vind dat "men" zomaar iets kan opschrijven. Harrie ? heb ik je ook ergens gesproken misschien....?
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt Ernst. Je probeert zo weinig mogelijk berichten te lezen? Als dat zo is dan vind ik je kritiek op anonieme deelnemers nog minder op z'n plaats.
En als je zegt dat men zomaar iets kan opschrijven hier gaat dan eigenlijk meer over jou dan over "men", toch?
Je opmerking over Johan begrijp ik niet. Kun je die verduidelijken?
Zou best wel eens kunnen dat we elkaar ooit hebben gesproken in al m'n aquariumjaren Ernst, alleen herinner ik me dat niet.
ernstvangenne
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 apr 2015, 09:47

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door ernstvangenne » 07 aug 2020, 22:09

Ik heb niet het idee dat het erg aanslaat wat ik vind over anoniem schrijvers, over Johan? Haha, beste kerel die heel hard werkt om de NVC. er weer bovenop te krijgen. Gelukkig altijd klaar staat voor een open discussie met mij.En je mag je mening over beeldscherm en kritiek hebben gelukkig. Wat mij betreft, ik heb mijn zegje gezegd.
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door johan verheesen » 08 aug 2020, 00:01

Ik heb om een mening gevraagd en gekregen. Voor mij telt iedere mening. Gelukkig kunnen we hier op dit forum ook onze mening geven. Er waren lovende reacties en kritische meningen. Voor mij zijn beide even waardevol.
Natuurlijk is het vertelde hier en daar houterig. En de ultieme cichlide werd vaak genoemd. Ik begrijp in dit geval Hans wel, maar. ook de lieden die zich hieraan stoorden. Ik prik daar wel doorheen, vind dat. zelfs. leuk, maar we zijn allemaal individuen en ik kan mij voorstellen dat sommigen het stoort. Wel jammer als je dan niet een stukje geskiped hebt, want er kwamen geweldige beelden voorbij.
Iedere vlog is een leermoment en daarnaast zijn we natuurlijk ook afhankelijk van de mogelijkheden die de vlogger en de geïnterviewde tot hun beschikking hebben.
Ik heb in iedergeval genoten van iedere vlog.
Maar het draait toch vooral om het houden van contact met de NVC-leden en overige cichlidenliefhebbers. Bij mijn weten is er geen enkele andere vereniging die dit op deze manier doet en met enkele enthousiaste leden die hier veel tijd in steken, zoals Niels Otten, Stefan Roeleven en John Lugthart. Maar ook degene die geïnterviewd wordt. Ik plaats het slechts op YouTube en spam heel FB om toch maar weer eens de NVC onder de aandacht te brengen. Bedankt voor jullie reacties en op naar vlog 6.
NVCweb.nl
Gebruikersavatar
River
Erelid
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 apr 2015, 20:16
Locatie: Arnhem

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door River » 08 aug 2020, 07:23

Heb de vlog een beetje laat onder ogen gekregen, maar vond het een heel leerzame vlog waarin ook nog eens uiterst zeldzame opnames vertoont werden. Dat de heren niet over het vocabulaire van Matthijs van Nieuwkerk beschikken neem ik graag op de koop toe. Ik doe 't ze niet na.
Theraps
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2015, 12:36
Locatie: Terneuzen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Theraps » 09 aug 2020, 12:40

Hele goede vlog! Hebben ze veel tijd ingestoken en dat waardeer ik. Er is altijd wel iets op aan te merken. Maar blijkbaar zijn er veel
Klavierhelden die dit willen afkraken. Zonde!
:sharkeat: 250cm x2 , 450cm , 200cm x3 , 120cm x 6 is 3820cm kijkplezier.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Harrie » 09 aug 2020, 14:23

Theraps schreef: 09 aug 2020, 12:40 Maar blijkbaar zijn er veel Klavierhelden die dit willen afkraken. Zonde!
Niemand kraakt hier iets af. Er zijn wel aanmerkingen en alleen omdat er om gevraagd werd. Iedereen doet z'n best om in gesprek te blijven. Jij komt binnen met een nare opmerking en een handvol berichten in 5 jaar. Jij bent in ieder geval geen klavierheld.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door malawinoord » 13 aug 2020, 07:49

Harrie schreef: 09 aug 2020, 14:23
Theraps schreef: 09 aug 2020, 12:40 Maar blijkbaar zijn er veel Klavierhelden die dit willen afkraken. Zonde!
Niemand kraakt hier iets af. Er zijn wel aanmerkingen en alleen omdat er om gevraagd werd. Iedereen doet z'n best om in gesprek te blijven. Jij komt binnen met een nare opmerking en een handvol berichten in 5 jaar. Jij bent in ieder geval geen klavierheld.
Beste harrie, je kunt je blijven verdedigen maar iedereen die op jou reageert zijn " vriendjes" van die van Gennedus dit ga je niet winnen. Oh ja voordat der van genne mij gaat beschuldigen van anoniem reageren, ik ben fiebo de gewezen penningmeester beursmeester , ledenadministratie en adverteerderaanspreekpunt van de NVC, voordat dit " bestuur" het overnam
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door NielsO » 13 aug 2020, 09:09

Fiebo, ik ken je niet maar je negativiteit overal wordt wel een beetje vermoeiend ondertussen.

@Harrie, je hebt gelijk. Daarom schreven Johan en ik ook dat die open discussie er best mag zijn en kritiek altijd welkom is. Sommige punten kunnen we dan verbeteren en anderen zullen helaas niet aangepast worden. Gezien de middelen vind ik persoonlijk wel dat Hans en Michel een prachtwerk hebben neergezet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten