5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Harrie » 13 aug 2020, 09:38

NielsO schreef: 13 aug 2020, 09:09 Gezien de middelen vind ik persoonlijk wel dat Hans en Michel een prachtwerk hebben neergezet.
En dat heb ik ook heel duidelijk aangegeven. Ik heb genoten van de beelden en heb respect voor de heren en wat ze betekenen voor de hobby. Mijn reactie op de presentatie is vooral ingegeven vanuit mijn professie als theatermaker. Daar kan men z'n voordeel mee doen, maar hoeft absoluut niet.
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door NielsO » 13 aug 2020, 09:44

Harrie schreef: 13 aug 2020, 09:38
NielsO schreef: 13 aug 2020, 09:09 Gezien de middelen vind ik persoonlijk wel dat Hans en Michel een prachtwerk hebben neergezet.
En dat heb ik ook heel duidelijk aangegeven. Ik heb genoten van de beelden en heb respect voor de heren en wat ze betekenen voor de hobby. Mijn reactie op de presentatie is vooral ingegeven vanuit mijn professie als theatermaker. Daar kan men z'n voordeel mee doen, maar hoeft absoluut niet.
En dus ook dankbaar voor die reactie, opbouwende kritiek is altijd welkom :up:
Gebruikersavatar
Koffiedrinker
Berichten: 532
Lid geworden op: 04 jan 2019, 22:27

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Koffiedrinker » 13 aug 2020, 14:01

Ik moet echt op mijn handen zitten om niet meer in dit topic te reageren, want dan breekt denk ik echt de 3e wereldoorlog uit op het forum...
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4913
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Bas Pels » 13 aug 2020, 14:27

malawinoord schreef: 13 aug 2020, 07:49
Harrie schreef: 09 aug 2020, 14:23
Theraps schreef: 09 aug 2020, 12:40 Maar blijkbaar zijn er veel Klavierhelden die dit willen afkraken. Zonde!
Niemand kraakt hier iets af. Er zijn wel aanmerkingen en alleen omdat er om gevraagd werd. Iedereen doet z'n best om in gesprek te blijven. Jij komt binnen met een nare opmerking en een handvol berichten in 5 jaar. Jij bent in ieder geval geen klavierheld.
Beste harrie, je kunt je blijven verdedigen maar iedereen die op jou reageert zijn " vriendjes" van die van Gennedus dit ga je niet winnen. Oh ja voordat der van genne mij gaat beschuldigen van anoniem reageren, ik ben fiebo de gewezen penningmeester beursmeester , ledenadministratie en adverteerderaanspreekpunt van de NVC, voordat dit " bestuur" het overnam
Jij komt hier alleen maar om je frustratie over het niet opheffen van de NVC te lozen. Daarmee voeg je niets toe aan dit forum, integendeel. Je bent net zo´n aanwinst als aambeien.

Wat mij betreft hoef je hier ook niet meer terug te komen, Fiebo. Kruip weg onder een steen en blijf daar. Daar horen trollen.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door malawinoord » 13 aug 2020, 17:18

Ik ben niet gefrustreerd over dat de NVC niet opgeheven wordt( wel raar trouwens dat dit verweten wordt door de man die de oorlog had verklaard aan de NVC met uitspraken als ik maak het kapot etc.) maar sorry dat ik je vriendje ernst van gene niet zie zitten in het bestuur van de NVC, aangezien hij toch zijn gang gaat en doet wat hij wil, jou uitnodigen voor een lezing bijvoorbeeld wat de NVC gelijk al twee leden heeft gekost, gezien jouw verleden met de club, zelfs Johan verheesen was daar woest over. Dus wat betreft aanwinst ik zou nog blijer zijn met aambeien dan met een over de paard getilde gast met de aardappel in zijn keel die denkt dat hij heer en meester is, ik zal ook vast verwijdert worden na deze post, maar ja jammer dan.de reden voor mijn frustratie is het groepje wat zogenaamd opgestaan is om zonder plan en goeie onderbouwing de club zal redden, maar als een lid opvraagt hoe de club er nu voorstaat krijgt hij te horen " ik verantwoord mij alleen op de ALV " wat in strijd is met de statuten, ik heb de club al meerdere crisissen doorgeholpen en werd gewoon weggepest. Dus ja ik ben gefrustreerd op dit zogenaamde " bestuur" sorry dat ik vriendje aanval
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door malawinoord » 13 aug 2020, 17:21

Koffiedrinker schreef: 13 aug 2020, 14:01 Ik moet echt op mijn handen zitten om niet meer in dit topic te reageren, want dan breekt denk ik echt de 3e wereldoorlog uit op het forum...
Dat is ook wat ze hier het liefste hebben zo te zien, lezen en klep houden, precies wat dhr bas pels graag heeft
Theraps
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2015, 12:36
Locatie: Terneuzen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Theraps » 13 aug 2020, 19:12

En dan mag ik geen opmerking maken over visjes in een zak, of klavierhelden. En die malawinoord vis mag hier onzin plaatsen.

Ik steun het nieuwe nvc bestuur wel. Ben al heel lang lid daar.

Groetjes

Cor
:sharkeat: 250cm x2 , 450cm , 200cm x3 , 120cm x 6 is 3820cm kijkplezier.
Gebruikersavatar
stevens jurgen
Berichten: 1650
Lid geworden op: 06 jun 2015, 22:01

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door stevens jurgen » 13 aug 2020, 19:19

:( Wow wow vreemde wendingen hier op het forum.
Ik ben al lang lid maar merk dat het nu er wel heel bitsig aan toe gaat.
Jammer
BJ1234
Berichten: 520
Lid geworden op: 24 apr 2015, 20:04

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door BJ1234 » 13 aug 2020, 19:23

@malawinoord, neem nog een fles azijn en blijf lekker weg met je frustraties, heeft lang genoeg geduurd nu.

Niks mis met die vlog, mooi dat mensen de moeite willen nemen om zoiets samen te stellen.
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Meksjoef » 13 aug 2020, 19:25

Theraps schreef: 13 aug 2020, 19:12 En dan mag ik geen opmerking maken over visjes in een zak, of klavierhelden. En die malawinoord vis mag hier onzin plaatsen.

Ik steun het nieuwe nvc bestuur wel. Ben al heel lang lid daar.

Groetjes

Cor
Net als bij jou zal er contact worden gelegd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast