5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door minipol » 06 aug 2020, 18:54

Als dit meer mensen warm maakt voor de hobby kan ik dat alleen maar toejuichen. :up:
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
ernstvangenne
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 apr 2015, 09:47

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door ernstvangenne » 07 aug 2020, 11:59

Ik ben altijd zo blij dat liefhebbers wat voor de NVC. doen. En dan zich dan ook nog kwetsbaar durven op te stellen door met naam en gezicht op You tube te komen.
Dat er dan kritiek komt van deze en gene; hé, kom eens uit je stoel en biedt een vlog aan! Dan kom ik op het punt dat je bij Fora's anoniem kan prijsschieten op de boodschappers. Ik ken een paar mensen van gezicht die reageren, misschien ken ik ze allemaal wel, ik heb geen idee wie er wat zegt. Waarom niet met naam en toenaam reageren, of reageren op een bijeenkomst van de NVC? Dat kan helaas nog steeds niet, wij zitten in de starthouding om middagen te organiseren. Het is net als tv. kijken, als het je niet bevalt, er zit een knop op. Het vele werk; reken ieder minuut vloggen 1 uur(!) knippen en plakken dat verdient een grote pluim voor deze actieve liefhebbers. Groet, Ernst van Genne.
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door maronii » 07 aug 2020, 12:28

Amen :duim:
ernstvangenne
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 apr 2015, 09:47

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door ernstvangenne » 07 aug 2020, 12:35

en wie ben jij dan maronii?
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door maronii » 07 aug 2020, 12:44

Wat wil je weten :D , arjan , 55 jaar, 2 kids over maand huis uit. Lat met m’n vriendin . 55 jaar in de aquaria, en heb jouw een keer gesproken bij vivarium.
ernstvangenne
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 apr 2015, 09:47

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door ernstvangenne » 07 aug 2020, 12:53

Maar waarom niet met naam en toenaam reageren? Vraag ik mij dan af in mijn onschuld.
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door maronii » 07 aug 2020, 13:07

Daar hoef je verder niets achter te zoeken, ooit een keer een nickname aangemaakt, omdat iedereen dat had. Vind het al een gedoe om dat aan te passen. Maar verstoppen achter een nickname, is niet de bedoeling.
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4913
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Bas Pels » 07 aug 2020, 13:48

Op zich kan je gebruikersnaam aangepast worden, mocht je dat willen. Wisse en Bene, mijn mede-moderatoren, kunnen dat.
Tonnie
Berichten: 404
Lid geworden op: 28 apr 2015, 12:32

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Tonnie » 07 aug 2020, 14:03

Mooie interessante vlog.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Harrie » 07 aug 2020, 19:52

ernstvangenne schreef: 07 aug 2020, 11:59 Ik ben altijd zo blij dat liefhebbers wat voor de NVC. doen. En dan zich dan ook nog kwetsbaar durven op te stellen door met naam en gezicht op You tube te komen.
Dat er dan kritiek komt van deze en gene; hé, kom eens uit je stoel en biedt een vlog aan! Dan kom ik op het punt dat je bij Fora's anoniem kan prijsschieten op de boodschappers. Ik ken een paar mensen van gezicht die reageren, misschien ken ik ze allemaal wel, ik heb geen idee wie er wat zegt. Waarom niet met naam en toenaam reageren, of reageren op een bijeenkomst van de NVC? Dat kan helaas nog steeds niet, wij zitten in de starthouding om middagen te organiseren. Het is net als tv. kijken, als het je niet bevalt, er zit een knop op. Het vele werk; reken ieder minuut vloggen 1 uur(!) knippen en plakken dat verdient een grote pluim voor deze actieve liefhebbers. Groet, Ernst van Genne.
Beste Ernst van Genne. Op de eerste pagina van deze post vraagt Johan ons het volgende:
johan verheesen schreef: 05 aug 2020, 21:35 Ben benieuwd wie deze vlog gekeken heeft. Wat vonden jullie ervan?
Dan komen er reacties. Ik moet zeggen allemaal positief. Er zijn wel enkele aanmerkingen, waaronder door mij, op woord, taal en stemgebruik. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. Helaas schiet je behoorlijk in de verdediging en haalt uit naar reageerders die een schuilnaam dragen. Je verwijt ze anoniem prijs te schieten op de boodschappers en roept ze op om dan zelf maar een vlog te starten. Beetje kinderachtig hoor. Forumdeelnemers leer je niet alleen kennen door een naam, maar vooral over hoe ze zich presenteren en deelname op het forum. Ik moet eerlijk zeggen dat jouw naam me niet zoveel openheid en duidelijkheid geeft over wie jij bent, wel je aantal posts in 5 jaar tijd en de inhoud ervan, zoals je laatste. Ik snap dat het moeilijk is om kritiek te krijgen op iets wat je dierbaar is, maar leg het niet bij de gever die de moeite heeft genomen om te kijken en eerlijk en kwetsbaar antwoord te geven op een vraag. Ik hoop dat ik je door mijn antwoord niet kwets, maar je dienstbaar ben geweest voor je verdere deelname hier op het forum. Vriendelijke groet, Harrie. Op YouTube te vinden als Ichtussie. Verdere info geef ik je graag persoonlijk als je er naar vraagt. ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast