Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door malawinoord » 22 mar 2019, 10:08

HansvK schreef: 20 mar 2019, 23:17
Alex Becker schreef: 19 mar 2019, 18:32 Jammer gemiste kans, oktober ligt wel heel dicht op vivarium
Alex, helemaal mee eens.
Meerdere mensen/bezoekers zijn er langzaam weer aan gewend geraakt, NCD, met visbeurs.
Dit jaar, ineens.., weer niet.
En, inderdaad, oktober is 2/3 weken voor Vivarium...
Wij hadden in oktober de datum al staan, dat vivarium ineens besluit om vroeger te gaan daar kunnen wij niets aan doen, maar als je wilt mag je komen staan op de NCD.Stuur maar een mailtje dan regelen we dat
Alex Becker
Berichten: 233
Lid geworden op: 01 okt 2015, 22:27

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door Alex Becker » 22 mar 2019, 10:11

Helemaal mee eens Jan, voor mij een reden om deze editie te laten schieten
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door malawinoord » 22 mar 2019, 10:14

Alex Becker schreef: 22 mar 2019, 10:11 Helemaal mee eens Jan, voor mij een reden om deze editie te laten schieten
Dat is je eigen keuze, je weet alleen niet wat je mist. Zo'n lineup zal je niet snel weer vinden op een bijeenkomst.
Alex Becker
Berichten: 233
Lid geworden op: 01 okt 2015, 22:27

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door Alex Becker » 22 mar 2019, 14:42

Klopt, maar daar ben ik ook niet na op zoek het gaat erom hoe de ncd wordt vormgegeven. Prima dat een traditie wordt doorbroken tijdens dit jubileum maar was extra feestelijk geweest als er ook marktpartijen waren geweest.
Nu lijkt het mij een eenzijdig gebeuren

En wellicht een beetje heimwee naar de vorige edities
Gebruikersavatar
Robert Soni
Berichten: 184
Lid geworden op: 04 mei 2015, 18:53
Locatie: Kortessem

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door Robert Soni » 22 mar 2019, 21:53

Ik vind het ook maar een spijtig gegeven dat de grote standhouders niet aanwezig (mogen) zijn.
De uitleg hiervoor is dat men het de standhouders niet wil aandoen dat er weinig tijd is tussen de lezingen ? Maar uit de reactie van één van de standhouders meen ik af te leiden dat deze hier niet wakker van liggen.
Er zal dus wel iets anders spelen denk ik dan.
HansvK
Berichten: 463
Lid geworden op: 05 mei 2015, 18:15

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door HansvK » 22 mar 2019, 23:20

Robert Soni schreef: 22 mar 2019, 21:53 Ik vind het ook maar een spijtig gegeven dat de grote standhouders niet aanwezig (mogen) zijn.
De uitleg hiervoor is dat men het de standhouders niet wil aandoen dat er weinig tijd is tussen de lezingen ? Maar uit de reactie van één van de standhouders meen ik af te leiden dat deze hier niet wakker van liggen.
Er zal dus wel iets anders spelen denk ik dan.
Jurgen, wat ons betreft..., speelt niks anders.
Wellicht was het handig geweest, om na 3/4 NCD edities geweest om invulling, ook! met standhouders te bespreken..
In plaats van, we kiezen alleen voor sprekers/lezingen..
Juist in jubileum editie..., NCD, het is mede door standhouders tot stand gekomen..
Alex Becker
Berichten: 233
Lid geworden op: 01 okt 2015, 22:27

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door Alex Becker » 23 mar 2019, 07:43

Daar ben ik het mee eens en In ieder geval een stuk aantrekkelijker
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4913
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door Bas Pels » 23 mar 2019, 09:27

Zo zie je, het is altijd beter om dingen te bespreken dan aan te nemen.

Het NVC bestuur vond dat ze de zakelijke standhouders niet konden aandoen dat ze 5 maal een half uur niet mogen verkopen. Voor mijn gevoel een alleszins verdedigbaar standpunt.

Een van deze vaste gasten vindt dat helemaal geen probleem, en wellicht zijn er meer. Alleen is dit niet besproken.

De mensen zijn bekend, het zijn 3, 4 partijen. Dan was het toch niet onmogelijk om ze even ene mailtje te sturen. MAAR ik kan mij ook goed indenken dat 3, 4 stands voor deze bekende standhouders - van het bekende formaat - helemaal niet passen.

Dan zou ik denken - communiceer dat dan, maar goed.

Een ander dingetje is - wat doe je als van die 3, 4 vaste gasten er een paar 'ja' en een paar 'nee' zeggen? Als je dan concludeert dat de ja-zeggers komen en de neezeggers niet, dan loop je het risico dat je later toch nog iets te bespreken hebt met de neezeggers.
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door malawinoord » 23 mar 2019, 12:07

Sterker nog het zou 5 maal 15 min. Zijn voor verkoop, dus dat is echt helemaal niets in mijn ogen.
Zo zie je maar. Weer dat het bijna onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen. Wij als bestuur hebben deze beslissing genomen NCD voor 1x zonder beurs en in oktober een Visbeurs met 1a2 lezingen. Verder wil ik graag zeggen tegen Alex becker dat er een oproep voor beursmeester is geweest, daar had je op mogen reageren en dan had je mede regie gehad. Wat mij betreft is deze discussie gesloten, als VKC wil komen zijn ze van harte welkom.
Gebruikersavatar
janvangastel
Berichten: 849
Lid geworden op: 09 jan 2016, 09:30
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Particuliere verkoop tijdens NCD 2019

Bericht door janvangastel » 23 mar 2019, 16:04

Sterker nog het zou 5 maal 15 min. Zijn voor verkoop, dus dat is echt helemaal niets in mijn ogen.
ALS iedereen naar alle lezingen gaat.
Meten is weten
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten