Mijn naam is Johnny en ben bijna 52 jaar oud en kom uit Liedekerke Belgie en vissen en aquariums is een enorme passie van mij.
Ik ben ooit begonnen met vissen houden toen ik rond de leeftijd van 25 jaar was en heb dat verschillende jaren gedaan maar na een enorme mokerslag als tegenslag die ik moest slikken en verwerken gaf ik er totaal de brui aan en deed ik alles wat ik had (en dat was veel)van de hand.
Na heel wat jaren kwam ik ergens en daar stond ........ jawel een aquarium en ik bleef daar echt wel lang naar staren en ik voelde de kriebels al komen en men zegt dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dat klopt wel voor de volle 100%
Dus nu een jaar geleden ben ik dan terug begonnen met een 2dehandse bak een Ferplast Dubai 100 waar ik een gezelschapsbak van maakte meteen waaier aan planten en zonder voedingsbodem en zonder Co2 maar wel met vloeibare plantenvoeding zette ik op plantengebied een verbluffend resultaat neer waar menig jaloers van was en nog steeds is en toen kocht ik een superfish 60 panorama bak en een aqua40 bak er bij met de bedoeling om te starten met garnalen maar is er nog niet van gekomen,onlangs een Aquatlantis van 1,20m gekocht maar terug verkocht en dan een Aquatlantis Evasion 50 gekocht en een Juwel Vision 260 en waarvan de Juwel Vision nu een dikke week aan het indraaien is om er Malawi Cichliden in te steken en ik heb al 21 Cichliden gereserveerd staan welke ik kort na nieuwjaar ga afhalen.
De Ferplast en de Aquatlantis gaan beide verkocht worden net als de 2 kleine bakjes en dan wil ik gewoon verder met enkel de Juwel Vision 260 met Malawi Cichliden (heb ik vroeger ook gehad en ik wil de vissen terug) en een kleine zeeaquarium en dat zijn dan de 2 enige bakken die ik op mijn klein appartementje wil gaan houden.
Groeten,
Johnny.