Nieuw lid
-
Nieuw lid
Hallo allemaal,
Al een paar jaar lees ik hier mee. De hoogste tijd om mij voor te stellen. Ik heb een aquarium van 130x50x50 en ben bezig met het overstappen van een Zuid-Amerikaans georiënteerd gezelschapsaquarium naar een Midden Amerikaans speciaalaquarium. Het aquarium is gisteren leeg gehaald en vandaag weer gevuld. De komende weken staat de boel in te draaien.
Op de bodem heb ik een vijverfilterrooster. Daarop filterzand, hout en stenen. Foto's volgen binnenkort. Ik ben nog op zoek naar meer hout. Stenen liggen nog genoeg in de tuin.
Ik hoop het volgende bestand samen te stellen:\
Groepje Cryptoheros (nanoluteus staat hoog op mijn lijstje)
Groepje Xiphophorus.
De nano's wil ik in een groepje van 5-6 kopen. Ik zoek jonge dieren. Dat kon wel eens lastig worden, volgens mij zijn ze momenteel nergens in Nederland te koop. Ik zie ze wel op de stocklist van Tillman staan. Misschien moet ik in september daar maar weer eens heen (nooit vervelend!).
Tips zijn welkom.
Al een paar jaar lees ik hier mee. De hoogste tijd om mij voor te stellen. Ik heb een aquarium van 130x50x50 en ben bezig met het overstappen van een Zuid-Amerikaans georiënteerd gezelschapsaquarium naar een Midden Amerikaans speciaalaquarium. Het aquarium is gisteren leeg gehaald en vandaag weer gevuld. De komende weken staat de boel in te draaien.
Op de bodem heb ik een vijverfilterrooster. Daarop filterzand, hout en stenen. Foto's volgen binnenkort. Ik ben nog op zoek naar meer hout. Stenen liggen nog genoeg in de tuin.
Ik hoop het volgende bestand samen te stellen:\
Groepje Cryptoheros (nanoluteus staat hoog op mijn lijstje)
Groepje Xiphophorus.
De nano's wil ik in een groepje van 5-6 kopen. Ik zoek jonge dieren. Dat kon wel eens lastig worden, volgens mij zijn ze momenteel nergens in Nederland te koop. Ik zie ze wel op de stocklist van Tillman staan. Misschien moet ik in september daar maar weer eens heen (nooit vervelend!).
Tips zijn welkom.
195-60-60(wh) zuiderlijk-zuid
- tanganyikafreak
- Erelid
- edwins
Re: Nieuw lid
Welkom!
Met dit formaat bak zijn er met Midden-Amerikanen minder mogelijkheden dan met Zuid-Amerikanen.... Naar wat ik er zo over lees, lijkt Nanoluteus me een goede keuze.
Ben benieuwd hoe de bak er uitziet!
Met dit formaat bak zijn er met Midden-Amerikanen minder mogelijkheden dan met Zuid-Amerikanen.... Naar wat ik er zo over lees, lijkt Nanoluteus me een goede keuze.
Ben benieuwd hoe de bak er uitziet!
-
- Erelid
- scalare1973
- Contacteer:
Welkom en een mooie keus voor je bak.
Worden hele fraaie vissen.
Worden hele fraaie vissen.
-
Welkom
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op het forum
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- stevens jurgen
Welkom
Mattias die hier op het forum lid is had vroeger verschillende cryptoherosen .
Misschien kan hij jou er aan helpen ?
Mattias die hier op het forum lid is had vroeger verschillende cryptoherosen .
Misschien kan hij jou er aan helpen ?
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op het forum!
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/