Verhuizen...
-
- Erelid
Re: Verhuizen...
Jullie hebben bekendheid bij cichlidenhouders.
Sommigen van ons hebben iet alleen cichliden, maar ook andere vissen, de bijvissen. Het lijkt mij voor jullie makkelijker een markt voor bijvissen te maken dan een voor bonte guppies - tenminste, dat denk ik. Daarvoor komt er immers nog niemand over de vloer.
Omgekeerd, zit er helemaal geen dierenzaak met vissen in de buurt, dan denk ik dat je best die vissen ook kunt aanbieden.
Sommigen van ons hebben iet alleen cichliden, maar ook andere vissen, de bijvissen. Het lijkt mij voor jullie makkelijker een markt voor bijvissen te maken dan een voor bonte guppies - tenminste, dat denk ik. Daarvoor komt er immers nog niemand over de vloer.
Omgekeerd, zit er helemaal geen dierenzaak met vissen in de buurt, dan denk ik dat je best die vissen ook kunt aanbieden.
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
-
Zeker voor starters in de hobby, zelf ook begonnen met guppen.zelfs bij tillman heeft een assortiment vissen voor de liefhebber ,waar wij ons neus nu voor ophalen
- David
Ik zou ook in de speciaalhoek blijven want kardinaal tetra’s enz. koop je overal. Tanganyika en bijvoorbeeld Tropheus zie je niet veel meer aangeboden dus zou een mooie uitbreiding van het assortiment kunnen zijn.
300x80x80 Midden Amerika viewtopic.php?f=45&t=3245
-
Zonder specifieke kennis van de “vishandel” geloof ik erg in specalisatie en het maken van duidelijke keuzes. ( zoals jullie nu ook al doen)
Kies voor niches in de markt en zorg dat je in die niches de beste bent en een goed assortiment hebt. Je doelgroep (de liefhebbers) zal bereid zijn moeite te doen om naar je winkel te komen en de juiste prijsvoor goede kwaliteit te betalen.
Uiteraard is het van belang dat er voor je niches een markt is die groot genoeg is.
Ik denk dat er ook in de vishandel al voldoende “13 in een dozijn” winkels / tuincentra / bouwmarkten etc zijn en dat je daarmee niet moet willen concurreren.
Uiteraard heel veel succes met deze mooie stap.
Kies voor niches in de markt en zorg dat je in die niches de beste bent en een goed assortiment hebt. Je doelgroep (de liefhebbers) zal bereid zijn moeite te doen om naar je winkel te komen en de juiste prijsvoor goede kwaliteit te betalen.
Uiteraard is het van belang dat er voor je niches een markt is die groot genoeg is.
Ik denk dat er ook in de vishandel al voldoende “13 in een dozijn” winkels / tuincentra / bouwmarkten etc zijn en dat je daarmee niet moet willen concurreren.
Uiteraard heel veel succes met deze mooie stap.
-
Dank voor reacties en suggesties!
-
Aanstaande zondag, zijn wij, VKC, niet aanwezig op de NCD.
Zijn wel in Woudenberg aanwezig, tussen 10 en 17 uur, voor reeds gemaakte afspraken in Woudenberg.
Zijn wel in Woudenberg aanwezig, tussen 10 en 17 uur, voor reeds gemaakte afspraken in Woudenberg.
-
Weer een stuk(je) verder..
Winkel voor aquaria, verlichting, techniek, voer etc..
Zithoekje, aankleding...
vordert gestaag.
Stuur Niels, komend weekend foto's van de vorderingen!
Winkel voor aquaria, verlichting, techniek, voer etc..
Zithoekje, aankleding...
vordert gestaag.
Stuur Niels, komend weekend foto's van de vorderingen!
- Harrie
Goed nieuws Hans!
- Coyote
Mooi om te horen dat het voorspoedig loopt. Wordt steeds benieuwder. En kom zeker kijken zodra jullie op de nieuwe locatie open gaan.
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
-
Dank!
Uiteraard, allen..., hartelijk welkom, in onze nieuwe shop.
Uiteraard, allen..., hartelijk welkom, in onze nieuwe shop.