Leipe loetje schreef:Als er serieus een behoefte is om een promotieteam of iets in die trend op te zetten voor beurzen wil ik me daar wel voor inzetten
Keyser schreef:+1
maronii schreef:Ik ben wel van plan om te komen, en mocht het nodig zijn, ook een handje te helpen. Een kleine donatie, geen probleem, een gele wel
rob rensen schreef:Ik ben er die dag hopelijk ook, is al weer veelst te lang geleden
Danovic schreef:Wij hebben er met de vereniging 5000 of 10 000 laten drukken voor €50 euries.Malawirob schreef:Voor zo'n 100€ kun je 5000 flyers laten drukken.
Heb dat al eens gedaan voor een vereniging.
Ik wil best 10€ doneren en als nog 9 anderen dit doen, is het dus te doen. ;)
Ik wil wel de ncf flyer doneren ;)
EDIT: jullie moeten ze dan wel maken ;)
NVC en NCF gecombineerd = double win for me!
Goedemorgen forumvrienden,beminus schreef:Wat hoord er eigenlijk te zijn op zo"n stand?
Ben je bijvoorbeeld iets met een scherm of projector waar we filmpjes en foto"s op laten verschijnen?
Kheb wel een projector maar wellicht gaat het niet donker genoeg zijn.... ?
edit: heb de projector hier eens getest met zonlicht etc en het lijkt wel goed te gaan.
de NCD komt nu snel dichterbij, dus moeten we even wat concreet worden m.b.t. onze aanwezigheid. Er zijn al de nodige donaties gedaan ( viewtopic.php?f=9&p=24115#p24115 ) zodat we dit kunnen gebruiken om promotiemateriaal aan te schaffen. Dit werken we deze week verder uit en delen we dan met jullie.
Ook moeten we kijken naar mensen die onze stand bemannen. (uiteraard wisselen we elkaar daarbij af) Wil iedereen die daarbij wil helpen dat nog even (definitief) aangeven.

Het beamer idee spreekt ons ook aan. Dus als Beminus dat wil verzorgen, zou super zijn. Moeten wel met elkaar nog wel even een promofilmpje maken. Daarover ook later meer..