Repashy Netherlands
-
Re: Repashy Netherlands
Heb gisteren een steen ingesmeerd met super green. Makkelijk om te doen en bleef goed zitten op de steen. De herichthys tamasopoensis bleven er van af maar de l075 en xiphophorus montezumae aten er wel van. Deze week nog eens proberen met super green ( had 2 halve porties verdeeld) en daarna de soilent green.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een Herichthys-gek...
- RepashyNL
Soms heeft het wat gewenning nodig. Dat was met mijn Metynnis ook zo ;)KaaBee schreef:Heb gisteren een steen ingesmeerd met super green. Makkelijk om te doen en bleef goed zitten op de steen. De herichthys tamasopoensis bleven er van af maar de l075 en xiphophorus montezumae aten er wel van. Deze week nog eens proberen met super green ( had 2 halve porties verdeeld) en daarna de soilent green.
- RepashyNL
Hier nog eens een handig filmpje over hoe simpel het is om Repashy klaar te maken
Na bereiding een uurtje of zo (afhankelijk van de dikte/hoeveelheid) laten afkoelen, uit de schaal wippen en versnijden. Klaar voor gebruik

Na bereiding een uurtje of zo (afhankelijk van de dikte/hoeveelheid) laten afkoelen, uit de schaal wippen en versnijden. Klaar voor gebruik

-
Kan je het laten drijven die Repashy?
450x96x74 Madagascar - 120x80x40 Africa - 120x80x60 ZA
- RepashyNL
De Repashy zelf heeft geen drijvend vermogen, het zinkt naar de bodem.
Je kunt er wel een stukje vislijn of touwtje in verwerken en er een drijvend balletje aan bevestigen bijvoorbeeld. Er zijn ook speciale houders voor om het halverwege de bak aan te bieden. Of je kunt het zelf aan een stukje tak prikken ;)
Je kunt er wel een stukje vislijn of touwtje in verwerken en er een drijvend balletje aan bevestigen bijvoorbeeld. Er zijn ook speciale houders voor om het halverwege de bak aan te bieden. Of je kunt het zelf aan een stukje tak prikken ;)
-
kk, ik ga een poging wagen denk ik ...
die diepvrieszakjes waar haal je die?
Nog enkele vraagjes voor je:
Bestellen via uw site?
Kan ik aangeven dat er moet geleverd worden op zaterdag? (ik ben anders nooit thuis, working from 05H30 to 19H00)
Ik heb interesse in de volgende soorten:
REDRUM (supplement)
SHRIMP SOUFFLE
GRUB PIE
COMMUNITY PLUS
SPAWN & GROW
SUPER GREEN
Mijn Paretroplussen eten kreeftachtigen & slakken (en hebben daardoor een mooi rood accent in de vinnen)
wat adviseer je om te geven?
Bestellen via uw site?
Kan ik aangeven dat er moet geleverd worden op zaterdag? (ik ben anders nooit thuis, working from 05H30 to 19H00)
REDRUM (supplement)
SHRIMP SOUFFLE
GRUB PIE
COMMUNITY PLUS
SPAWN & GROW
SUPER GREEN
Mijn Paretroplussen eten kreeftachtigen & slakken (en hebben daardoor een mooi rood accent in de vinnen)
450x96x74 Madagascar - 120x80x40 Africa - 120x80x60 ZA
- rob rensen
- rob rensen
- RepashyNL
Je kunt de Repashy het beste bereiden in glazen schalen of hard plastic bakjes.Danovic schreef:kk, ik ga een poging wagen denk ik ...
Bestellen via uw site?
REDRUM (supplement)
SHRIMP SOUFFLE
GRUB PIE
COMMUNITY PLUS
SPAWN & GROW
SUPER GREEN
Je kunt inderdaad via de site bestellen. Voor direct toegang, klik dan gewoon op mijn banner onder het bericht ;)
Ik verzend met PostNL, zij bezorgen ook 's avonds en ook op zaterdag. Als ik het bijvoorbeeld op een donderdag verstuur zal het er vrijdag of anders zaterdag aankomen, soms duurt het slechts 1 dag, soms 2 dagen naar België.
Bottom Scratcher bevat ongewervelden zoals kreeftjes, de Redrum is een uitstekende kleurversterker (met name rood).
- Sjors