Repashy Netherlands

Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Meksjoef » 27 jul 2015, 16:42

Nelis schreef:T concept ziet er wel goed uit, maar wat ik dan wel weer erg jammer vind is dat het wordt aangeboden in ZWAAR plastic!
Waarom niet gewoon gewoon in een vacuüm zakje, zodat je het zelf ergens in kan doen..
Dan nog relatief kleine kleine hoeveelheden in ,nogmaals, zware verpakkingen.
In mijn opzicht een beetje TE milieu belastend en te commercieel.
Doe jij je plastics enz al scheiden? Dan bedoel ik tijdens je werk en prive ;)
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Nelis » 27 jul 2015, 17:22

100% Glas, plastic, papier. De metalen breng ik naar de Jood, krijg ik er nog geld voor ook.
Ook tijdens mijn werk ben ik daar heel secuur in!
Mijn motto is: Als je zelf niet meedoet, mag je ook niet fitten op een ander ;-)
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Meksjoef » 27 jul 2015, 18:53

Goed bezig :)
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 27 jul 2015, 20:27

Als er niks over het voer zelf gezegd kan worden dan maar over de verpakking :so:
Afbeelding
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4945
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Bas Pels » 27 jul 2015, 20:44

RepashyNL schreef:Als er niks over het voer zelf gezegd kan worden dan maar over de verpakking :so:
Groot gelijk dat je het zo opvat, maar ik moet erkennen - ik heb 0 ervaring met Repashy voedsel - dat een voersoort dat bedoeld is voor cichliden, die veel voedsel nodig hebben, en verkocht wordt in busjes van 50 gram, niet echt handig is

50 gram is voor 1 zielige goudvis, of voor 3 guppies, genoeg voor een maand, maar Mbuna's hebben elkaar nodig. En eten veel - dus heb je 1 bak met Mbuna's, die zo klein mogelijk is, lichtbevolkt (voor zover dat kan) en je voert zuinig, dan nog heb je elke maand ca 250 g voedsel nodig

en dan zou ik dus geen potje van 50 g kopen
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Nelis » 27 jul 2015, 21:09

RepashyNL schreef:Als er niks over het voer zelf gezegd kan worden dan maar over de verpakking :so:
Ik kan niets over het voer zeggen, omdat het enige wat ik er van weet het gene is waar ik naar gekeken heb, jij ons hebt laten zien. :so:
Ik vind gewoon de verpakking een beetje TE.
Ik let daar met boodschappen doen ook op, en als een verpakking mij niet aanstaat qua milieu belasting, koop ik het gewoon niet.
Ik bestel vaak voer bij Ronald visvoeders en daar zit het voer ook in een plastic (herbruikbare) doos.
Alleen dan zit er best wel veel in en daar doe ik lang mee en de verpakking vind ik in verhouding wel oké.
Die verpakkingen kan ik voor allerlei dingen gebruiken, zoals het in de vriezer doen van overgebleven maaltijden.
Vaak spaar ik ze ook op, en als er dan nieuw voer wordt gebracht, geef ik de verpakkingen weer mee, zodat hij ze opnieuw kan vullen.
Ik vind gewoon dat de verpakking van Repashy te wensen overlaat.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 28 jul 2015, 06:00

Er valt voor jullie nog veel te leren over het voer zelf lees ik. Komt goed, ik zal zoals eerder gezegd alles uitleggen binnenkort :-bd
Afbeelding
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4401
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Repashy Netherlands

Bericht door minipol » 28 jul 2015, 14:39

Lijkt me ook wel handig.
En van de verpakking, daar kan ik Niels wel in volgen. In België sorteren we sowieso redelijk goed. Het verwondert me telkens dat je in Frankrijk bijna alles in dezelfde vuilzak mag kijlen. Niet te schatten. En producenten moeten gewoon voor milieu vriendelijkere verpakking gaan. Klaar.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten