Voorbeelden
-
Re: Voorbeelden
Tanyanika zitten ook wel kleurige exemplaren tussen toch?
-
Tja blijft moeilijk in onze kleine bakkies.
Zijn genoeg mooie beelden onderwater te vinden voor een impressie. Maar zo ga je het nooit krijgen uiteraard. Althans niet dat gevoel van ruimte.
Zijn genoeg mooie beelden onderwater te vinden voor een impressie. Maar zo ga je het nooit krijgen uiteraard. Althans niet dat gevoel van ruimte.
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
Zeker wel, alleen over het algemeen wat subtieler.
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/
- Meksjoef
- Erelid
Persoonlijk zeg ik mooier, maar goed ieder zijn ding he 

- tanganyikafreak
- Erelid
-
Zeker 100% mee eens. Vooral de laatste opmerkingtanganyikafreak schreef: ↑28 jul 2022, 15:55En qua karakter heel wat mooier. Maar dat is dan weer mijn mening![]()
-
siebamoraal schreef: ↑28 jul 2022, 17:23Vertel eens wat is het verschil qua karakter?tanganyikafreak schreef: ↑28 jul 2022, 15:55En qua karakter heel wat mooier. Maar dat is dan weer mijn mening![]()
Zeker 100% mee eens. Vooral de laatste opmerking
-
- Erelid
Toch, wanneer iemand Malawi voorbeelden zoekt, is Tanganyica niet de gezochte oplossing.
Dat is net zo als tegen iemand die zin heeft in een mars zeggen dat ene appel ok lekker is. Dat is hij, maar niet echt wat gezocht werd.
Dat is net zo als tegen iemand die zin heeft in een mars zeggen dat ene appel ok lekker is. Dat is hij, maar niet echt wat gezocht werd.
-
3 meter west africa, ook mooi. we kunnen van alles roepen, maar neem aan dat je zelf ook wel weet wat de mogelijkheden qua visbestand.
smaken verschillen, persoonlijk lijkt het me juist mooi, om in zo`n bak kleinere vissen te plaatsen die mooi scholen bv.
smaken verschillen, persoonlijk lijkt het me juist mooi, om in zo`n bak kleinere vissen te plaatsen die mooi scholen bv.
- David
Mooie bak heb je. Malawi is echt wel heel wat anders dan Discus. Ik vraag me af of je dat leuk gaat vinden. Veel meer drukte en agressie. Aan de andere kant kan je met een bak van 3M wel veel kanten uit. Veel geweldige voorbeelden ken ik niet. Ik kan mijn Malawi bak uit het verleden delen maar die beviel mij niet. Ik heb het nu wel gevonden met Midders.
300x80x80 Midden Amerika viewtopic.php?f=45&t=3245