Pterophyllum scalare 6x
Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
-
Re: Pterophyllum scalare 6x
@Barry86 Als je mijn bak niet ziet zitten, laat me dat dan weten ( en graag waarom), dan kan ik besluiten wat ik verder doe.
-
Hoi Lysia, je bak lijkt er prima uit te zien! Qua medebewoners begrijp ik dat je al een nieuw plekje zoekt voor de botia's/frenatus? Zo ja dan denk ik dat de manen bij jou wel een mooi plekje kunnen vinden. Ik heb alleen geen pb ontvangen met je nummer, klopt dit?
- tanganyikafreak
- Erelid
Onder het mom van ik leer graag bij;
De bak is 40cm, klopt dit?
Is dit hoog genoeg voor volwassen Maanvissen?
De bak is 40cm, klopt dit?
Is dit hoog genoeg voor volwassen Maanvissen?
-
60 cm hoog, 40 cm diep.
De frenatus blijft voorlopig nog, maar mocht ie problemen opleveren dan heb ik altijd een noodbak van een meter waar ie in kan tot er een betere oplossing is.
Voorlopig is ie braaf en mag ie dus blijven. Overigens geldt dat nu ook nog voor de botia's.
Als het goed is heb je nu wel een pb gehad.
De frenatus blijft voorlopig nog, maar mocht ie problemen opleveren dan heb ik altijd een noodbak van een meter waar ie in kan tot er een betere oplossing is.
Voorlopig is ie braaf en mag ie dus blijven. Overigens geldt dat nu ook nog voor de botia's.
Als het goed is heb je nu wel een pb gehad.
- tanganyikafreak
- Erelid
Laatst gewijzigd door tanganyikafreak op 07 jan 2021, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- edwins
Gefeliciteerd!
- tanganyikafreak
- Erelid
-
- Erelid
Veel plezier ermee
Waarom meteen antibiotica? Als de vissen gezond zijn, en dat mag je gezien de herkomst aannemen, zou ik ze gewoon laten zwemmen. In een Q bak, inderdaad, maar in schoon water.
Waarom meteen antibiotica? Als de vissen gezond zijn, en dat mag je gezien de herkomst aannemen, zou ik ze gewoon laten zwemmen. In een Q bak, inderdaad, maar in schoon water.
-
Omdat ik daar de vorige 5 al aan kwijtgeraakt ben, en op het nippertje de laatste 2 heb weten te redden. Bacteriële kruisbesmetting, dan beter een gerichte AB-kuur in een kleine bak op de risicogroep dan dat ik straks wéér mijn hele bak onder de AB moet zetten....
Bovendien hadden ze toch wel wat blutsen ed opgelopen, better safe then sorry.
Is het écht nodig? Dat weet je pas als je het niet doet, en de 1e dode valt...
Bovendien hadden ze toch wel wat blutsen ed opgelopen, better safe then sorry.
Is het écht nodig? Dat weet je pas als je het niet doet, en de 1e dode valt...