The Return of the Jedi? maar dan anders
- scalare1973
- Contacteer:
- Nelis
Re: The Return of the Jedi? maar dan anders
Normaal verwelkom ik niet (zoals jij ook nooit deed
), maar voor jou maak ik een uitzondering . 

Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
- stevens jurgen
-
hey lui
mooi, die reacties
fwiw; 'sidguppy" is dood en begraven, incluus alle 'bagage' of reputatie die er aan die figuur kleeft.
dat is historie. en wat mij betreft blijft t dat ook.
t zal allemaal wat meer low key zijn, ik hoef niet meer zonodig van muur naar muur te stuiteren. dus.
veel te druk met de offline wereld!
en met de WAC, de bakken, de tuin, sport en m'n andere grote hobby: live muziek.
mooi, die reacties

fwiw; 'sidguppy" is dood en begraven, incluus alle 'bagage' of reputatie die er aan die figuur kleeft.
dat is historie. en wat mij betreft blijft t dat ook.
t zal allemaal wat meer low key zijn, ik hoef niet meer zonodig van muur naar muur te stuiteren. dus.
veel te druk met de offline wereld!
en met de WAC, de bakken, de tuin, sport en m'n andere grote hobby: live muziek.
- Nelis
Haha!
Fwiw... Does that mean: Fuck What It/I Was?
WAC..staat voor?
Lekker belangrijk.., maar wil graag alles weten
Als je geen antwoord geeft, ook goed.
Welkom.
Fwiw... Does that mean: Fuck What It/I Was?
WAC..staat voor?
Lekker belangrijk.., maar wil graag alles weten

Als je geen antwoord geeft, ook goed.
Welkom.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
-
veel minder extreem!
FWIW = "for what it's worth" oftewel 'voor wat het waard is"
de f staat zeker niet voor fuck
WAC is de West African Cichlid-group. een internationale organisatie die een FB groep heeft en elk jaar een meerdaagse bijeenkomst heeft met lezingen, presentaties, een kleine beurs waar alleen leden van de groep hun "westies" verkopen of onderling ruilen.
vissen van andere biotopen (bv Malawi, midders Aziten enz) zijn off limits, idem voor 'off topic" onderwerpen en het niveau ligt erg hoog
er zijn diverse ichthyologen lid van en ook bekende auteurs zoals bv Uwe Werner en Anton lamboj
die komen ook langs! de laatste WAC meeting hadden we 15 nationaliteiten erbij. tot aan mensen uit de VS aan toe. komen gewoon over voor 3 dagen WAC meeting.
ik ken intussen een aantal zeer ervaren onderzoekers, professoren en schrijvers persoonlijk. voor mij heel interessant
we praten over taxonomie, DNA mapping afstamming, rheofiele biotopen en hoe je die kan namaken in een aquarium, soortenbehoud door gerichte kweek enzovoorts.
zelfs toen ik nog in de meervallenhouderij zat was t niveau niet zo hoog.
lid worden van de WAC doe je niet zo even.
je wordt gescreend en niet iedereen komt erbij. t is heel anders dan een forum.
ik hou mijn WAC bezigheden dan ook strikt gescheiden van de rest van m'n bezigheden en ik ben daar geen admin of moderator, maar gewoon 1 van de leden. ik heb er al wel een lezing gegeven en die lezing reist nu rond; volgende week ga ik naar Wallonie, dan vlakbij de Franse grens mag ik m weer doen en er lopen nog meer uitnodigingen.
we zijn intussen met nog meer bezig in dezelfde trend maar dat is voor de WAC niet hier ;)
FWIW = "for what it's worth" oftewel 'voor wat het waard is"
de f staat zeker niet voor fuck
WAC is de West African Cichlid-group. een internationale organisatie die een FB groep heeft en elk jaar een meerdaagse bijeenkomst heeft met lezingen, presentaties, een kleine beurs waar alleen leden van de groep hun "westies" verkopen of onderling ruilen.
vissen van andere biotopen (bv Malawi, midders Aziten enz) zijn off limits, idem voor 'off topic" onderwerpen en het niveau ligt erg hoog
er zijn diverse ichthyologen lid van en ook bekende auteurs zoals bv Uwe Werner en Anton lamboj
die komen ook langs! de laatste WAC meeting hadden we 15 nationaliteiten erbij. tot aan mensen uit de VS aan toe. komen gewoon over voor 3 dagen WAC meeting.
ik ken intussen een aantal zeer ervaren onderzoekers, professoren en schrijvers persoonlijk. voor mij heel interessant
we praten over taxonomie, DNA mapping afstamming, rheofiele biotopen en hoe je die kan namaken in een aquarium, soortenbehoud door gerichte kweek enzovoorts.
zelfs toen ik nog in de meervallenhouderij zat was t niveau niet zo hoog.
lid worden van de WAC doe je niet zo even.
je wordt gescreend en niet iedereen komt erbij. t is heel anders dan een forum.
ik hou mijn WAC bezigheden dan ook strikt gescheiden van de rest van m'n bezigheden en ik ben daar geen admin of moderator, maar gewoon 1 van de leden. ik heb er al wel een lezing gegeven en die lezing reist nu rond; volgende week ga ik naar Wallonie, dan vlakbij de Franse grens mag ik m weer doen en er lopen nog meer uitnodigingen.
we zijn intussen met nog meer bezig in dezelfde trend maar dat is voor de WAC niet hier ;)
- tanganyikafreak
- Erelid
....vergeet Catfish from Africa niet hey maatje
*reclame!*
*reclame!*
- Meksjoef
- Erelid
Je bedoeld de WAC facebook groep of hebben ze ook een forum?
Van de WAC facebook groep ben ik ook lid, maar heb er nog nooit iets gepost (of anders heel weinig
Van de WAC facebook groep ben ik ook lid, maar heb er nog nooit iets gepost (of anders heel weinig

- Nelis
Oke. Tnx voor de uitleg.
Ben ik weer een stukje wijzer
Ben ik weer een stukje wijzer

Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
- Floor