Meksjoef schreef:Zullen we voor die vragen anders gewoon een topic openen ;) Dan blijft dit gewoon je voorstel topic en staat je vraag gelijk goed en hebben andere mensen er in de toekomst ook iets aan

Ik vroeg me al in het begin af of mijn vragen wel pasten in dit voorstel topic, maar aangezien er geantwoord werd, heb ik het zo gelaten.
Ik ben er ook een voorstander van dat andere er van leren, daar is een forum immers voor!
Bedankt in ieder dat je dit punt belicht en leuk dat dit leeft!
JohnLu schreef:Meksjoef schreef:Zullen we voor die vragen anders gewoon een topic openen ;) Dan blijft dit gewoon je voorstel topic en staat je vraag gelijk goed en hebben andere mensen er in de toekomst ook iets aan

Prima idee. Wel leuk om jullie meningen over verschillen tussen de twee bekendste "cichliden-meren" te lezen.
Inderdaad, ik vind het ook erg boeiend om andere leden hun bevindingen en expertise in deze verschillen(tussen malawie en tangangyika) te lezen.
Zal ik een topic openen met als titel " Ervaring en Verschil tussen Tanganyika & Malawie " ?
Wellicht is het een idee voor de moderators om dit onderwerp een vaste plek op het forum te geven, zodat het op die manier makkelijk te vinden is voor leden die hier nieuw zijn en dit onderwerp actueel blijft.
Op deze manier kan er een plek gecreëerd worden waarin beginners, maar ook gevorderde een beter beeld krijgen en op deze manier een weloverwogen keuze kunnen maken om de overstap te maken van Tanganyika naar Malawie of andersom van Malawie naar Tanganyika. Dit betere beeld word ondersteunt op basis van expertise en nieuwe opgedane ervaring van mensen die Tanganyika's/Malawies houden of die beide cichlides uit dit meer hebben gehouden.
Ik hoor graag jullie bevindingen...