Nationale Cichliden Dag 2017
Forumregels
Forumregels
De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".
Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.
Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.
Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Forumregels
De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".
Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.
Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.
Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
- -Rob-
Re: Nationale Cichliden Dag 2017
Neem in ieder geval maar 3 kalenders voor mij mee.
Wellicht zijn er meer liefhebbers voor een kalender, dus genoeg meenemen. ;)
Gisteren was er iemand hier op bezoek die de kalender prachtig vond. Die is ook op de NCD.
Waarom geen tafel van het NCF?
Wellicht zijn er meer liefhebbers voor een kalender, dus genoeg meenemen. ;)
Gisteren was er iemand hier op bezoek die de kalender prachtig vond. Die is ook op de NCD.
Waarom geen tafel van het NCF?
- Meksjoef
- Erelid
Eigenlijk een hele slechte reden... We hadden geen mensen die de hele dag deze konden bemannen.
We hadden dit eigenlijk hier moeten vragen of iemand wou helpen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd
Foutje van mij...
We hadden dit eigenlijk hier moeten vragen of iemand wou helpen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd

-
Volgens mij..., is er nog voldoende ruimte.
Om, alsnog een stand te doen.
Wanneer, kort. ..dag, bezetting zou lukken.
Om, alsnog een stand te doen.
Wanneer, kort. ..dag, bezetting zou lukken.
- -Rob-
Kan altijd nog. Is nog een week. ;)Meksjoef schreef:Eigenlijk een hele slechte reden... We hadden geen mensen die de hele dag deze konden bemannen.
We hadden dit eigenlijk hier moeten vragen of iemand wou helpen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurdFoutje van mij...
- Meksjoef
- Erelid
Wat mij betreft zullen er minstens 3 aanwezig zijn. Ikzelf wens niet al te vroeg aanwezig te zijn, wegens avond/nachtdiensten.
- Keyser
Ik ben er in ieder geval om mijn titel te verdedigen 

-
Re: RE: Re: Nationale Cichliden Dag 2017
SuccesKeyser schreef:Ik ben er in ieder geval om mijn titel te verdedigen
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Bakmaat 255 × 85 × 85.
-
Vandaag toch weer een paar mooie vissen gescoord, dankzij Aquabeek en Vkc
- Nelis
Was wel weer ff leuk om bekenden te zien. Ook weer ff wat gezichten bij namen ontdekt 
Dank je Keyser!

Dank je Keyser!
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.
- bertD
Ik moest passen, tandpijn