ff voorstellen
- Floor
- scalare1973
- Contacteer:
- Coyote
Re: ff voorstellen
Welkom terug Serge
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
- Serge
Ja, jullie vissen of hout hadden daar niets mee te maken hoorVKC2012 schreef:He, Serge, toch weer Malawi..

Ik heb ook wel wat pech gehad. Meer dan helft van mijn maanvissen (4 van de 7) ben ik verloren aan één of andere parasiet, en de Burjurquinas zijn helaas allemaal gaan liggen van, zo vermoed ik tenminste, de stress. De druk van de Microgeophagus altispinonoza's was te hoog, zelfs in een 2-meter bak. Ze zaten elkaar behoorlijk op de huid, en de Bujurquina's waren er niet tegenop gewassen. Alti's zijn enorm felle dondertjes, en ze waren bij mij ook nog eens vrijwel continu bezig met legsels en nestjes. Op zich een goed teken, maar de Bujurquina's waren de dupe. Die trokken zich steeds meer terug, en ineens gingen ze één voor één liggen

Ik had natuurlijk eenvoudig genoeg extra maanvissen aan kunnen schaffen, en het verder zo laten, want na al die ellende draaide de bak eigenlijk prima, maar de motivatie was toen al wel weer over. Vandaar de stap terug naar Malawi. De bak draait net, de eerste vissen zitten er pas twee weken in.
- Cebus
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op 't forum. Ik kom ook op het andere forum, en heb daar alles al kunnen volgen.
Terug naar malawi, dat is bij mij ook gebeurd
Terug naar malawi, dat is bij mij ook gebeurd

The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- Serge
Tja. Het bloed kruipt waar 't niet gaan kan