even voorstellen
-
Re: even voorstellen
Welkom!
- Coyote
welkom hier
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
-
- Erelid
Welkom
festae en Uaru lijkt mij om 2 redenen een moeilijke combi
1 als de festae jongen hebben, zullen ze te agressief worden voor de Uaru.
2 festae is een alleseter, die wel genoeg dierlijk eiwit nodig heeft, Uaru is een planteneter, die weliswaar alles opvreet, maar die je juist niet teveel dierlijk eiwit moet geven
Wat puntje 1 betreft, de vis, of vissen, op je foto is of zijn mannen. Vrouwen zijn op een cm of 8 te herkennen aan de vlek in de rugvin en de veel fellere kleuren. Zou je alleen mannen hebben (en ik heb gehoord dat je vaak meer mannen als vrouwen in een groep ziet) dan heb je natuurlijk ook geen jongen. Of de problemen daarbij
festae en Uaru lijkt mij om 2 redenen een moeilijke combi
1 als de festae jongen hebben, zullen ze te agressief worden voor de Uaru.
2 festae is een alleseter, die wel genoeg dierlijk eiwit nodig heeft, Uaru is een planteneter, die weliswaar alles opvreet, maar die je juist niet teveel dierlijk eiwit moet geven
Wat puntje 1 betreft, de vis, of vissen, op je foto is of zijn mannen. Vrouwen zijn op een cm of 8 te herkennen aan de vlek in de rugvin en de veel fellere kleuren. Zou je alleen mannen hebben (en ik heb gehoord dat je vaak meer mannen als vrouwen in een groep ziet) dan heb je natuurlijk ook geen jongen. Of de problemen daarbij
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
-
Goedeavond
Mochten de fastae jong krijgen heb ik een aparte kweek bak klasrstaan om ze in te plaatsen met hun jong zodat de andere vissen niet aangevallen worden en kwa eten gaat het tot op heden goed het groenvoer voor de uara gooi ik eerst in de bak de fastae moeten dit echt niet kijken er niet naar om daarna voer ik dw rest van de vissen en de uaru blijft dan bij zijn groen voer dus ik hoop dst dit zo goed blijft gaan zo niet moet ik keuzes maken
Mochten de fastae jong krijgen heb ik een aparte kweek bak klasrstaan om ze in te plaatsen met hun jong zodat de andere vissen niet aangevallen worden en kwa eten gaat het tot op heden goed het groenvoer voor de uara gooi ik eerst in de bak de fastae moeten dit echt niet kijken er niet naar om daarna voer ik dw rest van de vissen en de uaru blijft dan bij zijn groen voer dus ik hoop dst dit zo goed blijft gaan zo niet moet ik keuzes maken
- River
- Erelid
C.festae uitvangen wanneer ze jongen krijgen lijkt me geen goed idee arowana. Daarmee zul je weliswaar de achtergebleven bewoners een groot plezier doen;) maar van het koppel en de jongen zal niet veel meer overblijven.
-
- Erelid
kwekende paren uitvangen werkt inderdaad niet bij cichliden. Eerst vreten ze de jongen op en dan gaan de ouders met elkaar vechten. Hetgeen je meestal de vrouw zal kosten
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op het forum!
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/
-
- tanganyikafreak
- Erelid
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Prachtige meerval 

The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)