Nee, ik heb alles opgeruimd intussen, door allerlei omstandigheden kon ik er niet goed meer voor zorgen (mantelzorg voor een zieke moeder, nieuwe functie op mijn werk - na een zenuwslopende reorganisatieronde), en daardoor had ik er ook geen plezier meer in. Na 25 jaar aquaria te hebben gehad, was het niet bepaald leuk om deze beslissing te moeten nemen, maar wel verstandig.
De kans dat ik er (ooit) weer aan begin is vrij groot, maar concrete plannen heb ik absoluut nog niet. Ik probeer nog wel een beetje op de hoogte te blijven, vandaar dat ik hier ook weer even aan het rondsnuffelen was

Ik heb nog wel wat apparatuur staan, met name twee goede Eheim potfilters. Die wilde ik eigenlijk verkopen, maar dat doe ik nog maar even niet. En als er een nieuwe bak komt, zal het absoluut geen 2 meter bak meer worden zoals de vorige. Dus als ik dan nog cichliden wil houden, wordt de keuze sowieso een stuk beperkter. Als het zover is, kijk ik wel wat ik kan plaatsen, en daar pas ik dan mijn keuze op aan.