NVC Opbergcasette

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Plaats reactie
Danovic
Berichten: 1085
Lid geworden op: 26 apr 2015, 09:24
Locatie: Kortrijk BE

NVC Opbergcasette

Bericht door Danovic » 14 dec 2021, 08:48

Heren,

Ik zag dat de NVC reclame maakt voor het opbergcasette in hun nieuwsbrief van November 2021.
Ik heb er zo al eentje, en had er graag nog 2 bijbesteld.

Gezien ik Belg ben, en met de huidige omstandigheden is 't niet aangewezen om rond te gaan hollen,
vroeg ik me af of ik ze ergens kan bestellen? Kunnen jullie die ook opsturen (postkost voor mij)?

Groeten,
450x96x74 Madagascar - 120x80x40 Africa - 120x80x60 ZA
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: NVC Opbergcasette

Bericht door johan verheesen » 14 dec 2021, 10:05

Hallo Danovic,

We kunnen het idd versturen. Ik neem hiervoor even persoonlijk contact op.
NVCweb.nl
Danovic
Berichten: 1085
Lid geworden op: 26 apr 2015, 09:24
Locatie: Kortrijk BE

Re: NVC Opbergcasette

Bericht door Danovic » 14 dec 2021, 10:37

Dank je wel!
450x96x74 Madagascar - 120x80x40 Africa - 120x80x60 ZA
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten