5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door johan verheesen » 30 jul 2020, 22:17

Op 2 augustus om 13:00h zal de vijfde NVC-vlog beschikbaar zijn, verzorgd door Hans van Heusden en Michel Keijman. De leden van de NVC kennen deze heren vooral vanwege hun artikelen in Cichlidae, van WAC en prachtige foto's en video-opnamen. Vrijdag 1 juli hebben zij zelf middels een introductie het aanstaande interview aangekondigd. Zij hebben een oproep gedaan op onze FB-pagina om hen vragen te stellen, die zij dan zullen proberen te beantwoorden in de vlog. Dit mag over van alles gaan; over cichliden, over hun avonturen, adviezen om zelf een expeditie te ondernemen, noem maar op. De NVC-vlog is inmiddels af en wij mogen zeggen dat beide heren een schitterende 40 minuten durende vlog afgeleverd hebben met interessante vragen die beantwoord werden, ondersteund met prachtige beelden uit diverse herkomstgebieden. We zien jullie graag op ons YouTube-kanaal.
NVCweb.nl
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door johan verheesen » 02 aug 2020, 20:59

Hans van Heusden en Michel Keijman beantwoorden vragen van leden, ondersteund door werkelijk prachtige opnamen, zoals dat van deze heren bekend is. Nagenoeg alle herkomstgebieden komen aan bod. Bij 50 duimpjes onder de video zal Hans een nooit eerder vertoonde video over een gezamelijke reis van beide heren naar Panama, tijdelijk voor ieder beschikbaar stellen. Moet toch lukken? Neem dus even de moeite dat duimpje te geven als je ervan genoten hebt. Geniet van de mooie beelden.
NVCweb.nl
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door johan verheesen » 05 aug 2020, 21:35

Ben benieuwd wie deze vlog gekeken heeft. Wat vonden jullie ervan?
NVCweb.nl
Peterhs
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 mei 2015, 02:22
Locatie: Dordrecht

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Peterhs » 05 aug 2020, 23:24

Een stuk heb ik gekeken, maar ik heb hem eerlijk gezegd afgezet omdat ik mij begon te irriteren aan hoe er gepraat werd over de ook nog eens diverse 'ultieme cichliden'. Je hebt 1 ultieme cichlide, niet 20 in hetzelfde meer.
Deze kon mij niet interesseren hierdoor.
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door NielsO » 06 aug 2020, 08:34

Ik heb zelf heel erg genoten van deze vlog, natuurbeelden krijgen altijd pluspunten!
Gebruikersavatar
tanganyikafreak
Erelid
Berichten: 2303
Lid geworden op: 25 apr 2015, 10:08
Locatie: Breda

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door tanganyikafreak » 06 aug 2020, 09:12

Een heerlijke vlog, misschien wat houterig op z'n tijd.
Maar de prachtige Afrikaanse beelden maken het meer dan goed :X
Conan11
Berichten: 206
Lid geworden op: 24 apr 2015, 17:07
Locatie: Nieuwegein

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Conan11 » 06 aug 2020, 09:20

Vind het altijd super dat mensen dit soort dingen voor de hobby doen. Veel mooie beelden gezien en er werd goede info gedeeld. Idd soms wat houterig en het leek wat er gezegd werd, werd opgelezen.

Al met al veel lof! Thx mannen.
Ik hou van midders maar ik heb Zuid.

→→→→→ Festae! :cool:
Gebruikersavatar
edwins
Berichten: 2895
Lid geworden op: 03 mei 2015, 11:59
Locatie: Bij Borger (Drenthe)

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door edwins » 06 aug 2020, 09:25

Ik heb de vlog met interesse bekeken.

Mooie natuurbeelden en interessant om deze mannen over de diverse onderwerpen te horen vertellen.

:duim:
Dandy
Berichten: 858
Lid geworden op: 02 mei 2017, 16:11

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Dandy » 06 aug 2020, 11:23

Vond vooral de natuurbeelden mooi om te zien :up:
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door maronii » 06 aug 2020, 12:22

Heb hem gezien, en vond het wel interessant. Zowiezo mensen die er de moeite voor doen, dit soort vlogs in elkaar te zetten, en hun ervaringen te delen, moet je koesteren.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast