Hoi
-
Hoi
Net tot mijn stomme verbazing en natuurlijk veel te laat dit forum tegengekomen.
Mijn naam is Remco en in een grijs verleden was ik één van de moderators van de voorganger van dit forum. De hobby heeft bij mij een paar jaar stil gestaan. De jongste vis in mijn bak is 7 jaar, dus wellicht tijd om eens iets te veranderen. Vannacht is mijn Meeki man gaan hemelen. Mijn vrouw vroeg of HET forum nog steeds bestaat en zo kwam ik hier terecht. De hobby blijft op een laag pitje, maar het lijkt me leuk om met sommigen van jullie weer eens bij te praten.
Groet,
Remco
Mijn naam is Remco en in een grijs verleden was ik één van de moderators van de voorganger van dit forum. De hobby heeft bij mij een paar jaar stil gestaan. De jongste vis in mijn bak is 7 jaar, dus wellicht tijd om eens iets te veranderen. Vannacht is mijn Meeki man gaan hemelen. Mijn vrouw vroeg of HET forum nog steeds bestaat en zo kwam ik hier terecht. De hobby blijft op een laag pitje, maar het lijkt me leuk om met sommigen van jullie weer eens bij te praten.
Groet,
Remco
-
- Contacteer:
Re: Hoi
Welkom terug Remco
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Re: Hoi
Goed om te horen dat de gezondheids perikelen stilaan op de achtergrond zitten. Hier alles ok, wat ingeboet aan bakken wegens de veel te grote energie kosten in dit kleine inefficiënte land 

The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)