Ha
-
Re: Ha
Dank voor het warme welkom. Ik houd nu alleen een school clownbotia en wat zalmpjes. Ik ben me op dit moment aan het oriënteren op een groter aquarium (2 meter) en zet dan wellicht wat cichliden bij mijn botia's. Ben deze dagen volop bezig met research.
Aquarium: 3.30 x 1.00 x 1.00
- scalare1973
- Contacteer:
-
Zeker. Ik heb een paar echte reuzen van 25 cm.
Onlangs een 2 meter bak aangeschaft. Ik heb dus eindelijk mijn clowns een groter huis kunnen geven en ben op zoek naar geschikte bijvissen.
Onlangs een 2 meter bak aangeschaft. Ik heb dus eindelijk mijn clowns een groter huis kunnen geven en ben op zoek naar geschikte bijvissen.
- Jacqueline
-
- Jacqueline
Ok, dank je voor de foto.
De bak is 2 meter lang? Ik vraag dit omdat ik me afvraag of de groep Metynnis hier wel in gehuisd kan worden. Je had interesse in de vissen en dat vind ik fijn natuurlijk, maar vind het ook belangrijk dat ze goed terecht komen.
Mensen met veel planten en groen in de bak zitten niet te wachten op een groep "koeien", en ze hebben aardig wat zwemruimte nodig.
Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de mening van anderen hier, of dit voldoet voor 9 grote Metynnis Fasciatus?
De bak is 2 meter lang? Ik vraag dit omdat ik me afvraag of de groep Metynnis hier wel in gehuisd kan worden. Je had interesse in de vissen en dat vind ik fijn natuurlijk, maar vind het ook belangrijk dat ze goed terecht komen.
Mensen met veel planten en groen in de bak zitten niet te wachten op een groep "koeien", en ze hebben aardig wat zwemruimte nodig.
Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de mening van anderen hier, of dit voldoet voor 9 grote Metynnis Fasciatus?
-
De bak is 2.00 x 0.60 x 0.60. Zoals je ziet zit er al een groepje van 7 schijfzalmen in. Ik heb gemerkt dat de Clownbotia's het beste tot hun recht komen in een bak met vissen die samenscholen vandaar mijn interesse in de metynnis fasciatus. Mochten ze de planten (anubias) opeten, dan wil ik dat risico wel nemen. Ik ben zelf van mening dat het bijplaatsen van de metynnis fasciatus in mijn bak een verantwoorde keuze is. Mocht je de voorkeur hebben om ze over te doen aan iemand met een grotere bak, dan respecteer ik dat natuurlijk.
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Ik vind het groot genoeg maar je moet je wel de bedenking maken dat de schijfjes de bak wel kunnen vullen.
Ikzelf het zelfs ooit gehad dat een groep schijfjes zo op hun gemak was, dat ze niet meer schoolden en dan namen ze elk een miniterritoriumpje in,
waar ze wel telkens een andere schijf uit verjaagden. Kan dus voorkomen als de bak wat kleiner is.
Ikzelf het zelfs ooit gehad dat een groep schijfjes zo op hun gemak was, dat ze niet meer schoolden en dan namen ze elk een miniterritoriumpje in,
waar ze wel telkens een andere schijf uit verjaagden. Kan dus voorkomen als de bak wat kleiner is.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- Jacqueline
Het is niet dat ik ze je niet gun ;) Maar ik ken jou niet zo goed en vroeg me af in wat voor een bak ze zouden komen. Voor deze prijs mag ik op zijn minst wel weten waar ze terecht komenClownloach schreef:De bak is 2.00 x 0.60 x 0.60. Zoals je ziet zit er al een groepje van 7 schijfzalmen in. Ik heb gemerkt dat de Clownbotia's het beste tot hun recht komen in een bak met vissen die samenscholen vandaar mijn interesse in de metynnis fasciatus. Mochten ze de planten (anubias) opeten, dan wil ik dat risico wel nemen. Ik ben zelf van mening dat het bijplaatsen van de metynnis fasciatus in mijn bak een verantwoorde keuze is. Mocht je de voorkeur hebben om ze over te doen aan iemand met een grotere bak, dan respecteer ik dat natuurlijk.