VKC importeert
-
Re: VKC importeert
Aj Aj, vlug iets anders gaan lezen, of dit kost mij geld, verdammt mooie Tanga's!
PS Enantiopus = Xenotilapia
PS nog hout op stock?
PS Enantiopus = Xenotilapia
PS nog hout op stock?
450x96x74 Madagascar - 120x80x40 Africa - 120x80x60 ZA
-
Wouwww wat een prachtige soorten!!!!!!!!
-
- Erelid
Kan je die Ad Konings al paar houden of moet het in een trio
Sorry, ik kon het niet laten
Sorry, ik kon het niet laten

Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Haha Bas 

The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
-
Daan, bedankt, weer erg veel mooie stukken mangrovehout in voorraad, zelfde maat als degene die je al hebt..
Arie, bedankt!
Bas, goeie!
Ad, waarschijnlijk het best solitair te houden..,
heeft zeer veel zwemruimte nodig..
Arie, bedankt!
Bas, goeie!
Ad, waarschijnlijk het best solitair te houden..,
heeft zeer veel zwemruimte nodig..
- Serge
Bas Pels schreef:Kan je die Ad Konings al paar houden of moet het in een trio

Lijst van Cichliden Stadl zo te zien... kan ik zonder meer aanbevelen. Goede kwaliteit in mijn ervaring.
Malawi vrienden: goed kijken, er staan nogal eens interessante en tot nu toe niet verkrijgbare soorten op hun stocklijsten. Ze hebben een vangstation in (ik meen) Tanzania, terwijl veel Malawi importen traditioneel via Stuart Grant deze kant opkomen, en die zit helemaal aan de andere kant van 't meer. Dus dit is een leuke impuls voor de hobby!
Heren VKC, zijn jullie van plan dit met enige regelmaat mogelijk te maken? Ik ben zeker geïnteresseerd, maar wil er wel even op mijn gemak over nadenken. Het is tenslotte net een snoepwinkel, en ik wil zeker niet teveel en te snel kopen.
-
Serge, klopt, is natuurlijk de lijst van Stadl.
Mooie kwaliteit vissen!!
Wij mogen deze keer, ook ter promotie van Aqua Zoo Leerdam, wat soorten bestellen.
Voor VKC en uiteraard ook voor degenen die willen meebestellen, worden de verzendkosten in gunstige zin bepaald.
Hoe vaak we weer opnieuw gaan bestellen, is mede afhankelijk van de mate van belangstelling.
Mooie kwaliteit vissen!!
Wij mogen deze keer, ook ter promotie van Aqua Zoo Leerdam, wat soorten bestellen.
Voor VKC en uiteraard ook voor degenen die willen meebestellen, worden de verzendkosten in gunstige zin bepaald.
Hoe vaak we weer opnieuw gaan bestellen, is mede afhankelijk van de mate van belangstelling.
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Ik ben nog over m'n bestand voor de grote bak aan het nadenken, en kan dus zeker interessant zijn.
Eerst even wat brainstormen
Eerst even wat brainstormen

The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- Serge
Goed om te wetenVKC2012 schreef:Serge, klopt, is natuurlijk de lijst van Stadl.
Mooie kwaliteit vissen!!

- Jbmm74
VKC2012 schreef:Serge, klopt, is natuurlijk de lijst van Stadl.
Mooie kwaliteit vissen!!
Nou zie ik een zij-topic ontstaan... Wat gaat er voor moois gebeuren in Leerdam?