Toch maar weer account aangemaakt :)

Gebruikersavatar
Rick_Meijdam
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 apr 2015, 15:50

Re: Toch maar weer account aangemaakt :)

Bericht door Rick_Meijdam » 07 okt 2015, 00:01

Dag Melchior, leuk om jou hier te treffen. Het is al een hele tijd geleden dat wij elkaar een keer spraken (NVC/Odijk/lezing Ad Konings/december 2012). Kan je dat/mij nog herinneren? Ik wil je graag welkom heten, doch ben ik op dit forum een nieuw gezicht en jij een oude bekende dus wellicht is dat wat ongepast. Maar ik ga het toch doen, alsnog welkom!
Gebruikersavatar
AquaInfo
Berichten: 233
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Toch maar weer account aangemaakt :)

Bericht door AquaInfo » 07 okt 2015, 08:01

Hartelijk welkom Melchior! Wel gaaf om een half jaartje daar door te brengen. Ben ook wel benieuwd naar die biotoop foto's :) Ga je daar heen voor je werk?
Kijk ook eens in de database van AquaInfo.nl
Gebruikersavatar
Coyote
Berichten: 1203
Lid geworden op: 24 apr 2015, 20:31
Locatie: Nijmegen

Re: Toch maar weer account aangemaakt :)

Bericht door Coyote » 07 okt 2015, 12:52

Welkom terug Melchior.
Ben heel benieuwd naar alle foto's vanuit CR
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden

300x80x80 (68wh) MA
melchior
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 okt 2015, 14:27

Re: Toch maar weer account aangemaakt :)

Bericht door melchior » 07 okt 2015, 16:10

@Alex en River; ik werk als sales manager voor een bedrijf dat industriële afvalwaterzuiveringen ontwerpt, produceert en plaatst. Zelf ben ik commercieel eindverantwoordelijk voor de regio Zuid-, Centraal- en Noord-Amerika.

En inderdaad.... helaas niet aan het Tanganyikameer, maar wie weet wat er allemaal met de bak gaat gebeuren als we weer terugkomen ;)

@Bas; kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats zijn vermoed ik en dat gecombineerd met een gezonde dosis geluk en een tikkeltje lef. Al heb ik niet eens de viskeuze overwegen bij het aannemen van deze regio... maar wie weet raak ik wel verslingerd aan de lokale vissoorten.

Heb me voorgenomen eens wat meer te verdiepen in de vis en de vangplaatsen, zodat ik eens wat beelden kan schieten. Maar daar werken klinkt mooier als dat het is... voornamelijk vliegvelden, hotels en fabrieken. Met beetje geluk heb je eens een avondje vrij.

@Rick Meijdam; ik kan me de lezing zeker nog herrinneren en ik weet dat ik met mensen, waar jij er dus één van bent ;), gesproken heb voor/tijdens/ na de lezing. Wat tof dat je mijn naam nog herkent! (dat was mij niet gelukt :oops: )
Gebruikersavatar
David
Berichten: 1224
Lid geworden op: 27 apr 2015, 19:55
Locatie: Leeuwarden

Re: Toch maar weer account aangemaakt :)

Bericht door David » 07 okt 2015, 20:08

Welkom Melchior. Heb je bak al wel voorbij zien komen op een ander forum. Gave bak. Ben je benieuwd naar actuele update en foto's. Ik hoop dat je hier ook een topic wilt openen.
300x80x80 Midden Amerika viewtopic.php?f=45&t=3245
mtijn79
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:42
Locatie: Heerlen

Re: Toch maar weer account aangemaakt :)

Bericht door mtijn79 » 09 okt 2015, 08:27

welkom terug op het forum
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten