Voorstellen
-
Voorstellen
Ik ben Ferry Segers. Lang geleden had ik een aquarium met verschillende vissen erin. Jaren later kocht ik via marktplaats een aquarium met vissen erin. Het was niet zo groot maar kostte mij bijna niets. Er zaten wat vissen in en het was mooi.
Ik wilde echter wat groters en vond weer via marktplaats een groot aquarium van 1,50 meter. Iemand gaf malawi's weg en die plaatste ik in het grote aquarium. Het was geweldig maar ze aten alle planten op. Het ging op een gegeven moment mis met een ziekte en toen had ik niet veel meer over. Om toch meer planten te hebben ging ik weer over naar tropische vissen na een kort avontuur met discussen.
Ik vond het met planten wel mooi maar miste toch wat en ben weer begonnen met cichliden.
Het bevalt mij uitstekend ook al ben ik nog niet zo ver als ik wil zijn.
In mijn aquarium wil ik nu een achterwand met rotsen e.d. maken, dat gaat gebeuren met piepschuim, tegellijm en epoxyhars. Ik heb zelfs een soort waterval van zand in gedachten maar ik moet eerst even een begin maken hierin.
Ondertussen heb ik wel wat leuke vissen erin zitten waarbij ik al wat jongen heb die ik helaas niet makkelijk kan overhouden ook al heb ik nu wel een bak waarin ik ze zou kunnen opvangen.
Ik zal me hier in gaan lezen en zodra mijn aanpassingen en bestand compleet zijn hierin meer over plaatsen.
Ik wilde echter wat groters en vond weer via marktplaats een groot aquarium van 1,50 meter. Iemand gaf malawi's weg en die plaatste ik in het grote aquarium. Het was geweldig maar ze aten alle planten op. Het ging op een gegeven moment mis met een ziekte en toen had ik niet veel meer over. Om toch meer planten te hebben ging ik weer over naar tropische vissen na een kort avontuur met discussen.
Ik vond het met planten wel mooi maar miste toch wat en ben weer begonnen met cichliden.
Het bevalt mij uitstekend ook al ben ik nog niet zo ver als ik wil zijn.
In mijn aquarium wil ik nu een achterwand met rotsen e.d. maken, dat gaat gebeuren met piepschuim, tegellijm en epoxyhars. Ik heb zelfs een soort waterval van zand in gedachten maar ik moet eerst even een begin maken hierin.
Ondertussen heb ik wel wat leuke vissen erin zitten waarbij ik al wat jongen heb die ik helaas niet makkelijk kan overhouden ook al heb ik nu wel een bak waarin ik ze zou kunnen opvangen.
Ik zal me hier in gaan lezen en zodra mijn aanpassingen en bestand compleet zijn hierin meer over plaatsen.
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
- anoniem 2
Re: Voorstellen
Welkom op het forum
- bertD
Welkom.
En een tip.
Als het kan voor je nieuwe bak, neem een frisse start.
Maak een topic voor die bak en vraag maar raad ;)
Altijd jammer met malawi's over nemen omdat je dan meestal zelf weinig opzoekwerk gedaan hebt en weinig weet over wat je zwemmen hebt.
Dit kan dan gevolgen geven tot zieke vissen enzo.
En een tip.
Als het kan voor je nieuwe bak, neem een frisse start.
Maak een topic voor die bak en vraag maar raad ;)
Altijd jammer met malawi's over nemen omdat je dan meestal zelf weinig opzoekwerk gedaan hebt en weinig weet over wat je zwemmen hebt.
Dit kan dan gevolgen geven tot zieke vissen enzo.
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op 't forum
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- Meksjoef
- Erelid
Welkom hier!
- rob rensen
- Floor
- River
- Erelid
Welkom Ferry, Je bent hier helemaal op de goede plaats.
- David