Rene (river) stopt als moderator

Mededelingen van het bestuur.
Gebruikersavatar
River
Erelid
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 apr 2015, 20:16
Locatie: Arnhem

Re: Rene (river) stopt als moderator

Bericht door River » 19 mar 2016, 21:32

Bedankt allemaal. De rede dat ik besloten heb te stoppen met modereren heeft te maken met de beperkte tijd die ik tegenwoordig ter beschikking heb. Daarom werd ik gedwongen keuzes te maken. Ik ben ook nog actief voor de NVC. Daar maak ik visbeschrijvingen voor het deelgebied M-Amerika. Als moderator zou je eigenlijk iedere dag even moeten inloggen. Daar kwam ik bij lange na niet meer aan. Het kwam regelmatig voor dat ik 2 twee weken lang niet inlogte. Het maken van visbeschrijvingen is ook een tijdrovende klus maar kan ik veel flexibeler indelen. Daarom heb ik ervoor gekozen dit laatste werk voort te zetten en het moderatorwerk te laten vallen.

Ik moet zeggen dat ik enorm baalde toen het oude forum te gronde ging. Jarenlang opgebouwde deskundigheid en liefhebberservaringen waren in één klap verdwenen. Bij het maken van visbeschrijvingen ben ik erg afhankelijk van de ervaringen van anderen. Fora’s zijn voor mij daarom van onschatbare waarden en die waarde groeit met het verstrijken der jaren.

Toen er initiatieven ontplooid werden om het NCF opnieuw op te richten heb ik het ook van harte ondersteunt. Ik werd zelfs moderator, een functie die eigenlijk nooit helemaal bij me gepast heeft. Ik beleef mijn hobby op een wat introvertere wijze;) Toch heb ik er nooit spijt van gehad en kan ik zeggen dat ik trots en blij ben dat ik aan de wieg heb gestaan van zijn hergeboorte . Dit forum is nml niet alleen opnieuw uit zijn as herrezen, maar is op meerdere terreinen substantieel verbeterd. Dit hebben we te danken aan “het team” dat er van het begin af aan vol enthousiasme zijn schouders onder heeft gezet. Chapeau.

Ik blijf daarom ook gewoon lid en zal dit forum in de toekomst met plezier blijven volgen. :-bd
Gebruikersavatar
Sjors
Berichten: 628
Lid geworden op: 26 apr 2015, 10:21
Locatie: Nederhorst den Berg

Re: Rene (river) stopt als moderator

Bericht door Sjors » 22 mar 2016, 13:24

Fijn Rene!
Rio Tocantins 220x100x70(wh)
VKC2012
Berichten: 1064
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:28

Re: Rene (river) stopt als moderator

Bericht door VKC2012 » 25 mar 2016, 00:16

Rene bedankt voor je inspanningen om mede nieuw NCF in het leven te roepen.
Is prima gelukt!
Visbeschrijvingen voor NVC..,
Prima, ook een mooie uitdaging.
Gebruikersavatar
Serge
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jan 2016, 14:56

Re: Rene (river) stopt als moderator

Bericht door Serge » 15 apr 2016, 14:18

Het forum gaat nu voorlopig nergens meer naartoe denk ik - het lijkt in goede en stabiele handen. Ik vind (en vond, grotendeels tenminste) het NCF een waardevolle aanvulling op het "cichliden-forum-land". Veel dingen zie je op meer dan één forum terug natuurlijk, maar de insteek hier is voor mijn gevoel toch nét even een beetje anders, en het is "anders" genoeg om van het NCF een áánvulling van te maken, in plaats van de zoveelste kopie.

Zeker bedankt dus voor het mede (her)starten van dit forum!
scalare1973 schreef: en het modderen (klopt dit woord?????)
Aanmodderen of modereren? Dat is niet aan mij om te beoordelen ;)
Gebruikersavatar
tanganyikafreak
Erelid
Berichten: 2303
Lid geworden op: 25 apr 2015, 10:08
Locatie: Breda

Re: Rene (river) stopt als moderator

Bericht door tanganyikafreak » 15 apr 2016, 16:33

Serge, ik denk dat ik namens het hele team mag spreken als ik zeg: hartelijk dank voor de warme woorden :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten