Aanmelden

Vragen, voorstellen of opmerkingen over de website en het forum kan je hier kwijt.
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Aanmelden

Bericht door minipol » 20 jan 2019, 13:21

Eens melden dat we op de hosting die we zitten, niet alle logs kunnen gaan bekijken.
Op een eigen server heb je uiteraard nog meer controle.
Gezien de grote verscheidenheid van broiwsers en de verschillende versies, de verschillende besturingssystemen, al of niet mobiel, al of niet via tapatalk, dat dit nagenoeg onmogelijk is om dat allemaal te bekijken.
Ik kan enkel zeggen dat ik vanop Windows en Linux via Firefox nagenoeg geen problemen ervaar.

Het probleem van de account activatie mails die niet verstuurd worden, zijn we van op de hoogte en er is reeds een ticket open en ik heb zelf een en ander geprobeerd. De instellingen van het forum werken in ieder geval want de test e-mail wordt correct verstuurd.
Het ligt waarschijnlijk aan het onderliggend systeem en daar hebben we geen controle op.

Verder, zoals aangehaald, het is een gratis forum waar we zelf al een pak geld hebben ingestopt samen met een aantal andere mensen die gesponsord hebben en VKC die sinds kort het forum heeft gesponsord. Dus, er zijn grenzen aan wat we kunnen doen met het forum :)
We willen het voor iedereen zo aangenaam mogelijk maken maar dit kunnen we enkel binnen de gebieden waar we zelf controle op hebben.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Aanmelden

Bericht door minipol » 20 jan 2019, 14:59

Net getest en het probleem met de account activatie e-mails zou moeten opgelost zijn.
Dit zou moeten betekenen dat alle andere e-mail communicatie die niet doorgestuurd werd, nu wel zou moeten gestuurd worden.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1705
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Aanmelden

Bericht door Harrie » 20 jan 2019, 15:07

Een Belg die over gratis en geld begint te praten als zich een probleem voordoet... Moet niet gekker worden. Lijkt wel een Hollander. :)
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Aanmelden

Bericht door Nelis » 20 jan 2019, 16:42

Niet zo generaliseren, Harrie ;-)
Ik ben toevallig een Hollander, en zeker niet gierig, dat kunnen velen hier op het forum beamen.
Ooit ben ik degene geweest die voorgesteld heb om een donatie-actie te houden.
Naar mijn weten heb ik toen de pot flink gespekt.
(Als t aan mij ligt doen we dat nog eens!)
Komt ook nog bij dat dit forum NCF heet, oftewel Nederlands(talig) Cichliden Forum...
Ik weet dat dit lijkt op spijkers op laag water zoeken, maar om maar eens NOG een uitspraak van je te herhalen, Harrie: Misschien moet je wat voorzichtiger zijn met wat je schrijft....;-)
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: Aanmelden

Bericht door maronii » 20 jan 2019, 20:36

Kan het niet helpen nelis, maar nu moet ik ook ff pfffff doen. :D
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Aanmelden

Bericht door Nelis » 20 jan 2019, 20:47

Hahaha, dat begrijp ik
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Aanmelden

Bericht door minipol » 20 jan 2019, 21:15

Harrie schreef: 20 jan 2019, 15:07 Een Belg die over gratis en geld begint te praten als zich een probleem voordoet... Moet niet gekker worden. Lijkt wel een Hollander. :)
Deze Belg heeft toch maar gezorgd dat mensen een forum hebben om over de vissen te lullen.
En over je Belg opmerking, een Hollander die het vreemd vind dat iemand een opmerking maakt over een service die ze gratis aanbieden, gekker moet dat ook niet worden. Niet echt je meest geslaagde opmerking. Gelukkig ken je meer van vissen Harrie 👍
En eigenlijk moet ik Nederlander zeggen en geen Hollander maar Belgen bestaan eigenlijk ook niet 😜
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Aanmelden

Bericht door minipol » 20 jan 2019, 21:16

Oh ja en Nelis inderdaad, dat ben ik niet vergeten, vandaar m'n opmerking ook :up:
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1705
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Aanmelden

Bericht door Harrie » 20 jan 2019, 21:22

Ik heb m'n roze bril weer in de kast gepleurd.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1705
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Aanmelden

Bericht door Harrie » 20 jan 2019, 21:30

minipol schreef: 20 jan 2019, 14:59 Net getest en het probleem met de account activatie e-mails zou moeten opgelost zijn.
Dit zou moeten betekenen dat alle andere e-mail communicatie die niet doorgestuurd werd, nu wel zou moeten gestuurd worden.
Niet opgelost. Weer een stuk geschreven zonder te kopieeren en alles kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten