Aanmelden

Vragen, voorstellen of opmerkingen over de website en het forum kan je hier kwijt.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1716
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Aanmelden

Bericht door Harrie » 13 jan 2019, 20:34

Is er misschien iemand van het forumbeheer die iets over dit probleem kan zeggen? Kan het zijn dat het met updates te maken heeft, of misschien een bug, of een instelling?
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4927
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: Aanmelden

Bericht door Bas Pels » 13 jan 2019, 20:59

Op de techniek kan ik niet ingaan, daar weet ik niets vanaf.

Ik vind het wel jammer dat de voorgaande pagina erg persoonlijk is geworden. Waar het aan ligt weet ik niet, maar ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb ingelogd. Zal wel aan de browser liggen.
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: Aanmelden

Bericht door Meksjoef » 14 jan 2019, 04:45

Zie ander topic, viewtopic.php?f=71&t=1431
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Aanmelden

Bericht door Nelis » 14 jan 2019, 05:57

Ik bedoel hier niemand specifiek, maar mensen in het algemeen. Het is maar hoe je het interpreteerd...
Ik zeg hier niets wat niet politiek-correct (ook weer zo een woord van de huidige maatschappij...) is, dus ik zie niet in waarom ik voor zichtig zou moeten zijn.
Nou ben ik niet zo, en zo vat ik het ook niet op, maar jou laatste post zou als een dreigement over kunnen komen...
Ik beledig helemaal niemand, althans, is dat nooit mijn bedoeling geweest en aan zijn antwoord te zien, neemt de topicstarter het ook niet zo op.
De jongens die dit forum hebben (herop)gestart hebben hier erg veel tijd en moeite (en ook geld) belangeloos ingestopt. Ik vind het dan vervelend als mensen om elk klein mankementje gaan "klagen". Je kan niet van die jongens verwachten dat ze 2 keer per dag de boel gaan nalopen om te checken of alles nog wel loopt zoals iedereen het zou willen. Het is zoals het is.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1716
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Aanmelden

Bericht door Harrie » 14 jan 2019, 13:07

Nelis, het blijft een beetje geruzie tussen jou en mij. Ik ken je niet en misschien bedoel je het allemaal niet zo, maar ik stoor me aan de manier hoe jij mensen wegzet. Daar komt bij dat het toch niet aan jou is om in naam van het beheer te praten? Toen ik een forum beheerde waren we als mods blij om een probleem als dit op te kunnen lossen. Ik denk dat de mods dat hier ook willen.
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: Aanmelden

Bericht door Meksjoef » 15 jan 2019, 04:14

Heren,

Ik ben van mening dat Nelis zijn berichten niet altijd even subtiel zijn, maar dat hij het net als Harrie en de TS goed bedoeld.

Harrie en TS bedoelen het als opbouwende kritiek om het forum naar een hoger level te brengen en dat wordt zeker gewaardeerd. Kortom feedback mbt errors etc, worden zeker gewaardeerd. Verwacht enkel niet dat ze altijd binnen een week zijn opgelost.

Het advies wat ik aan beide kan geven, probeer alles met een roze zonnebril te bekijken en als positief te ervaren :) Ik ben immers van mening en ik denk met mij de rest van het beheer dat wij de input van jullie allen waarderen en jullie op jullie manier proberen bij te dragen aan het forum.

Wordt wel een beetje een slijmerige post, maar ik meen het wel :)
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Aanmelden

Bericht door Nelis » 15 jan 2019, 10:20

Slijmbal :lol:
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1716
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Aanmelden

Bericht door Harrie » 17 jan 2019, 21:37

Bij ongeveer 1 op de 3 berichten die ik wil versturen moet ik opnieuw inloggen en dan gaat de inhoud verloren. De manier hoe ik het heb opgelost is om ieder bericht die ik plaats eerst te kopiëren voor ik het verstuur.
Meksjoef, eigenlijk ben ik er niet niet zo van, want ik noem de dingen liever bij hun naam, maar ik heb je advies opgevolgd.
Ik heb er een aangeschaft. :dope:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: Aanmelden

Bericht door Meksjoef » 18 jan 2019, 00:49

Hehe goed zo, maakt het leven soms veel makkelijker :P

Ik ga het probleem in ieder geval voorleggen, wwellicht dat onze IT’er er iets meer over kan zeggen :)
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: Aanmelden

Bericht door maronii » 18 jan 2019, 08:17

ik als digibeet vroeg me alleen af of ik de enige was die opnieuw moest aanmelden, mijn vraag is beantwoord :duim:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast