5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Gebruikersavatar
Koffiedrinker
Berichten: 532
Lid geworden op: 04 jan 2019, 22:27

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Koffiedrinker » 06 aug 2020, 13:04

Peterhs schreef: 05 aug 2020, 23:24 Een stuk heb ik gekeken, maar ik heb hem eerlijk gezegd afgezet omdat ik mij begon te irriteren aan hoe er gepraat werd over de ook nog eens diverse 'ultieme cichliden'. Je hebt 1 ultieme cichlide, niet 20 in hetzelfde meer.
Deze kon mij niet interesseren hierdoor.
Mee eens, ik heb het 8 minuten volgehouden, jammer dat "de ultieme cichlide" zo vaak herhaald wordt tot je er horendol van wordt.
Ik zeg er gelijk bij dat ik het zelf niet beter zou kunnen.
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door NielsO » 06 aug 2020, 13:05

Een like op de youtube video en op het facebook bericht worden gewaardeerd. Bij 50 likes geeft Hans ons de mogelijkheid om zijn film met opnames uit panama te bekijken, en ik denk dat ik voor meerdere liefhebbers spreek als ik zeg dat ik die graag wil zien!

En tsja, er wordt meerdere keren ultieme cichlide gezegd, maar kun je daar boos om zijn als je daarbij meerdere gave soorten in de natuur te zien krijgt? Ik niet.. :up:
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door maronii » 06 aug 2020, 13:27

Die 50 likes begrijp ik dan weer niet, lekker boeien zou ik zeggen, als 1 iemand ervan geniet ok toch ? Mss ben ik te oud :D
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door NielsO » 06 aug 2020, 13:45

maronii schreef: 06 aug 2020, 13:27 Die 50 likes begrijp ik dan weer niet, lekker boeien zou ik zeggen, als 1 iemand ervan geniet ok toch ? Mss ben ik te oud :D
Door een "beloning" aan meer likes te koppelen zullen mensen de video waarschijlnijk fanatieker liken en delen en wordt hij daardoor wordt de video en de NVC meer gezien. Uiteindelijk is het doel van de vlogs om waarde te leveren aan de NVC leden, maar natuurlijk ook om meer aandacht/leden bij de NVC te krijgen. :smile:
Gebruikersavatar
tanganyikafreak
Erelid
Berichten: 2303
Lid geworden op: 25 apr 2015, 10:08
Locatie: Breda

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door tanganyikafreak » 06 aug 2020, 14:11

NielsO schreef: 06 aug 2020, 13:05
En tsja, er wordt meerdere keren ultieme cichlide gezegd, maar kun je daar boos om zijn als je daarbij meerdere gave soorten in de natuur te zien krijgt? Ik niet.. :up:
Ach, maat,
er zijn altijd mensen waarbij de urine
chemisch gezien een oplossing van 4 tot 15% azijnzuur in water met geur- en smaakstoffen is ;-)
Gebruikersavatar
Koffiedrinker
Berichten: 532
Lid geworden op: 04 jan 2019, 22:27

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Koffiedrinker » 06 aug 2020, 15:57

De topicstarter vraagt expliciet wat we van de video vinden.
Als dit niet zo expliciet gevraagd was, had ik niks gezegd.
Maar juist omdat het gevraagd wordt, geef ik aan dat er naar mijn smaak teveel 'de ultieme cichlide' gezegd wordt en zeg er ook bij dat ik het zelf niet beter zou kunnen.

En volgens is er niemand boos geworden om de video, ik in ieder geval niet.
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door NielsO » 06 aug 2020, 16:00

Feedback is altijd welkom verder, vind het alleen jammer dat een vlog waar zoveel werk inzit en met zoveel mooie beelden uitgezet wordt voor iets kleins als meerdere keren ultieme cichliden zeggen, maar ik kan begrijpen dat het enigszins storend kan zijn.

Ik zou zeggen geef het nog een kans en mute anders een stukje en geniet van de beelden, maar ieder z'n eigen ding.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Nelis » 06 aug 2020, 16:19

Ik heb er niet naar gekeken.
Die wereld delelen interesseren mij niet, qua, vissen.
Als ik ooit nog in die werelddelen kom, zal ik t water niet uit te slaan zijn, omdat ik eindeloos kan genieten van wat de natuur te bieden heeft.
Maar filmpjes.. nope niets voor mij.
Wij hebben al 4 jaar geen tv gezien, sinds we hier wonen.
We hebben geeneens een aansluiting.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Harrie » 06 aug 2020, 16:55

Inderdaad, de man is niet werelds beste verteller. Toon, woordkeuze, articulatie. Soms had ik het idee naar een satire te kijken, maar dat terzijde. Het gaat om de vissen in hun biotopen. De beelden zijn werkelijk prachtig en ik heb genoten. Ben benieuwd naar de volgende vlog.
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Meksjoef » 06 aug 2020, 17:32

Ikzelf heb het half gekeken (was op werk), maar hoewel west Afrika mij niet boeit, vond ik het wel leuk om te zien.

Tsja de manier van praten vond ik niet storend.
Praten voor publiek is ook een vak apart en niet altijd even gemakkelijk.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast