5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Theraps
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2015, 12:36
Locatie: Terneuzen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Theraps » 13 aug 2020, 19:27

Meksjoef schreef: 13 aug 2020, 19:25
Theraps schreef: 13 aug 2020, 19:12 En dan mag ik geen opmerking maken over visjes in een zak, of klavierhelden. En die malawinoord vis mag hier onzin plaatsen.

Ik steun het nieuwe nvc bestuur wel. Ben al heel lang lid daar.

Groetjes

Cor
Net als bij jou zal er contact worden gelegd.
Goedzo knul!

Groetjes Cor
:sharkeat: 250cm x2 , 450cm , 200cm x3 , 120cm x 6 is 3820cm kijkplezier.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door Nelis » 13 aug 2020, 20:21

Pffff, sjonge sjonge...
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
tanganyikafreak
Erelid
Berichten: 2303
Lid geworden op: 25 apr 2015, 10:08
Locatie: Breda

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door tanganyikafreak » 13 aug 2020, 20:57

:roll: :roll: En ik maar een topic starten over de gedragingen op het forum..
KaaBee
Berichten: 606
Lid geworden op: 01 mei 2015, 22:52
Locatie: omgeving Tilburg (NL)

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door KaaBee » 13 aug 2020, 21:03

Ik word er hier ook best moe van. Voor mij steeds meer een reden om me af te vragen wat dit forum mij nog te bieden heeft.

Spreek onderlinge frustraties uit, onder het genot van een pot bier of wat dan ook. Of op wat voor manier dan ook. Ben volwassen en accepteer als een vent dat dingen in het leven niet altijd gaan zoals jij wil en dat niet alles eerlijk is in het leven.

Laat oud zeer dan gewoon rusten en zoek mekaar gewoon niet meer op maar negeer het dan gewoon.

Maar ga niet als een stel kleuters met lange tenen op internetfora mekaar na het nuttigen van een flinke citroen het leven zuur maken.
En val ons daar dan indirect ook niet mee lastig.

BTW: dit geldt niet alleen voor deze discussie maar zo zijn er meer mensen op dit forum die zo negatief met elkaar bezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Een Herichthys-gek...
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door johan verheesen » 13 aug 2020, 21:59

Ik weet niet goed wat te zeggen op de afloop van dit topic. Ik ben niet erg actief op dit forum. Deels doordat ik er niet zoveel tijd voor heb, maar ook door de sfeer die er soms heerst. Dan is mijn interesse in een topic direct over. Als iemand wat schrijft en je voelt je aangesproken, lees het dan nog eens en probeer te bedenken of het wel zo bedoeld is. Het geschreven woord kan al snel verkeerd begrepen worden. Zeker als je elkaar niet ligt.
Neem anders eens even wat afstand, reageer even niet. meer op die persoon.
Dit forum heeft zoveel te bieden. De kennis bij de leden hier is groot. De ego's echter ook😉 Het zou toch zonde zijn als bezoekers door dit soort akkefietjes het forum gaan mijden en hun kennis gaan zoeken op de FB pagina's, waar de kennis van veel lieden te wensen over laat en men zelfs spaghetti als voer voor Malawi cichliden aanbeveelt😔

Van mij mag er wel een slotje op. Dit is inmiddels zo ver of topic. Maar dat besluit leg ik graag bij de moderators.
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: 5e NVC-Vlog met Hans van Heusden en Michel Keijman

Bericht door minipol » 13 aug 2020, 22:07

Mensen, laat ons nu ook niet direct doen alsof het forum verzuurd is. We bespreken nog met de mods wat we gaan doen. Ondertussen kan iedereen gewoon z'n gezond verstand gebruiken en beledigingen achterwege laten en iets positief benaderen. Als je met iets niet akkoord bent, hoef je dat niet steeds te melden en als je dat wil doen, doe dat dan met respect.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast